Discutii si inceput de casa

In ultimul timp nu mai vorbesc decat despre buldozere, metri cubi de lemn, cife, temelie, bani si mesteri. Deja stiu diferenta de pret intre B100 si B150, cu si fara TVA, la cifa, si, desi nu am nevoie, stiu pina si formula de preparare a fiecaruia, in numar de lopeti. Am aflat in ce conditii de teren poate lucra un buldozer si de ce nu pot sapa temelia cu unul, cat lemn imi trebuie pentru cofraje si ce sunt aceia latzi si rigle, si presimt ca nu va trece mult pina sa cunosc diferenta intre fier beton cu striatii si fara, de diverse grosimi. Intr-un cuvant, am inceput lucrarile la casa.

Am inceput simbata, cu trasul de apa si curatatul terenului. Azi am primit scandurile de cofraje si incep sapaturile la fundatie. Cheltuielile au inceput acum o luna, iar discutiile despre constructie cam tot pe atunci. Partea buna insa: de toate se ocupa ai mei. Noroc cu ei! Eu doar discut, ma plang, aflu ce se mai intampla si platesc lucrarile. Nu stiu cum se face, dar in ultimele saptamani, in orice discutie, s-a strecurat si subiectul asta. Pina si daca ma intreaba cineva ce mai fac, raspunsul e inevitabil legat de fundatie/constructie/betoane. Uite exemple:

cineva: ce planuri aveti de weekend?
eu: pai maine [simbata] vin aia cu apa si cu buldozerul la teren

cineva: tu ce ai mai facut?
eu: am cumparat lemnul si am facut un calcul
eu: si l-am sunat pe X de dimineata sa-mi mai zica o data in detaliu cat a dat el pe ciment

cineva: 2 milioane mai sarac si acum am si diploma de licenta si foaie matricola si diploma de bac
eu: bravos 😀
eu: eu sunt 100 de milioane mai saraca si am niste hartii, o gaura, apa si lemne

Serios, toate discutiile mele pe messenger sunt asa. Cat pe ce sa-i povestesc despre hidroizolatia garajului si nedumeririle mele legate de zidul de protectie a hidroizolatiei unui coleg din anglia care din pura politete britanica ma intreaba in fiecare dimineata cand vorbim pe messenger „how are you?”. Uite, pina si pe blog tot despre asta scriu!

Deci, pe scurt, e grav. Grav de tot. Casa asta a invadat toate aspectele vietii mele si nici macar nu am inceput-o. Am doar o gaura in pamint, unde va veni garajul. Atit. Asta e tot. Si doua poze cu buldozerul. Vreti sa le vedeti? 😀

buldozer2

buldozer1

Lasă un răspuns

