Sa numaram judetele pe degete…

Vorbind vorbe si gandindu-ma la gandurile anterioare cu neuronii si geografia, poate ca totusi nu-mi trebuie un neuron nou. Poate ca trebuie doar sa pun neuronul vechi la munca? Uite, sunt optimista si cred ca de data asta stiu toate judetele. 42 sa fie..?

Asa, sa incepem numaratoarea pe degete, sa vedem cate ies. Cate degete, desigur, ca judete oricum nu stiu. Dar nu va luati de ignoranta mea geografica, ok?, ca ma intimidez si nu mai zic nimic o saptamina pe blog. Si nu va suparati pe mine daca am sarit tocmai judetul in care stati voi. Imi lipseste neuronul geografic, nu e vina mea.

Alba
Arad
Arges

Heh, pe astea trei le stiu, ca Pitestiul e in Arges (aici stau eu) si stiu ca Arges e al treilea judet, alfabetic vorbind.

Bihor
Brasov
Bucuresti
Botosani
Buzau
Bacau
Bistrita – asta e judet sau localitate? Care e judetul, Bistrita, sau Bistrita Nasaud?
Bistrita Nasaud, mi-a confirmat Umf.

Am terminat tot cu B? Oare? Mi-o fi scapat vreunul?
10 pina acum. stam bine.

Constanta
C….. ???? Ce mai e cu C? Creierii mei!

Calarasi! Aha! Calarasi e judet, nu?! Craiova e…? Nu, e in Dolj.
Caras Severin

maaama, ce tare, am mai gasit judete cu C. ok, 14.

Dolj – e singurul cu D? Altul nu mai imi vine in minte…
Dambovita, ah, da, si asta…

– E…lefant. E…greta. Hai maaa! E vreun judet cu E? Ok, trecem peste.
– F… Fagaras era odata, pe vremuri, dar nu mai e. Atul cu F? Nu exista. Aaaa! am uitat Braila!
Braila
G acuma… g..g..g…
Gorj
– G…luj! Ah, am uitat si Clujul, fir-ar!
Cluj – Cate sunt pina aici? 19.

Altceva cu G ?
Galati
– …. hmm…Giurgiu (21)
nu mai stiu. H?
Hunedoara
– H… ha.. he… ho.. hu.. husi e oras, fir-ar! bine, raminem la unul singur cu H.

Ialomita
Iasi
– J, K, L – e vreun judet cu L? Parca nu. Sper sa nu arunce nimeni cu ceva dupa mine, ca ei locuiesc intr-un judet cu L si eu habar nu am…

Maramures
Mures
Covasna
Harghita
fir-ar, uite cum vin astea impreuna, ca la c si h le uitasem.
Cu M mai e ceva? Cred ca nu.
Neamt
Olt
– P… Ploiesti in ce judet e? Sigur e ceva cu P. Am un lapsuuuuus. Pe asta pot sa-l caut pe google? Nu se pune, nu? ca stiu ca e cu P, dar nu mai stiu cum ii zice. Aha, l-am gasit.
Prahova
Salaj
Sibiu
– S…
Tulcea
Timis
Teleorman
36 pina acum. nu e bine, am ajuns la T. sigur am sarit cateva…
Suceava! asa, uitasem Suceva. Fie, 37.
– U?
Vaslui
Valcea
Cu W sau X om avea vreun judet? 😀 Nici cu Z nu-mi vine nici unul. Sunt 39. A, stati ca l-am uitat pe Ilfov, ca v-am zis ca eu il stiam ca sector agricol. Deci:
Ilfov. 40. tot imi lipsesc macar 2. sa mai numar o data. tot 40. sa ma uit pe net… s-or fi imputinat judetele? parca nu…
wikipedia: „Teritoriul României este împartit în 41 de judete, plus municipiul Bucuresti.” Deci 42. sa vedem ce-mi lipseste si daca nu cumva am unele in plus 😀 Ce sa spun, fara neuronul geografic, e posibil sa fi pus de la mine niste judete care nu exista.

Mehedinti… Pe asta il uitasem. Intotdeauna am crezut ca Drobeta Turnu Severin ar trebui sa fie in Caras Severin. Pai ziceti si voi, nu-i asa? Ma induce in eroare cu numele!
Satu Mare – si pe asta il uitasem. Hai, bine, e departe de mine. Sa zicem…
Ce e mai grav? Ca uitasem si Vrancea! Pai e posibil? Ma cutremur realizand asta. 😀
Si mai grav de atit? Acum ies 43. Deci sigur e ceva in plus. ooof, mama! Ia, ce judet oi fi inventat? A, nu, am pus Bistrita Nasaud de doua ori. E bine. Sunt 42.

A iesit pina la urma – poate ca nu mai am nevoie de neuron. Am voie sa joc TOMAPANT cu google in fatza? 😀

2 Comments »

  1. 1
    dan Says:

    bucuresti e jud?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    nu-i, ce-i drept, dar e ceva si el, o entitate administrativa speciala neafiliata unui judet, asa ca l-am pus la numaratoare… ce sa faci, daca avem cazuri speciale…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

