Eat, Prey, Love, Read!

Sau bine, Eat, Prey, Love, Listen! in cazul meu. Mai grav e ca mai am fix 17 minute si 11 secunde din carte. Si presimt ca alea 11 secunde nici nu se pun, ca o sa fie nenea care anunta „END OF DISC 10” sau ceva in genul asta. 😛

Aseara mai aveam 27 de minute. Ar fi trebuit sa ma duc la Kaufland, sa-mi iau ceva de mincare, dar drumul pina la kaufland si inapoi e de vreo 20 de minute, poate chiar un pic mai mult, deci ar fi insemnat sa-mi termin cartea. Imposibil! Trebuia sa mai pastrez un pic pentru azi dimineata, pe drumul spre serviciu. Asa ca nu m-am dus la Kaufland, de teama sa nu se termine cartea 😀

Noroc ca mai aveam niste sunca presata in frigider, si am luat o paine de la colt. Cu cartea asta guvenrnidu-mi viata, mi-e ca ramin nemincata 🙂 Azi trebuie sa termin cele 17 minute, ca altfel tare mi-e teama ca nici diseara nu ma duc la kaufland ca vreau sa mai imi ramina ceva de ascultat pentru maine dimineata 😀

Chiar mi-a placut cartea. De-aia o si recomand. Maninca, Roaga-te, Iubeste, de Elizabeth Gilbert. De la Humanitas.

Lasă un răspuns

