Ploua placid…

Ok, nu ploua chiar asa de tare, dar totusi ploua. Marunt si mai rar, ca o ploaie de toamna. Dupa maretia de ploaie de vara cu fulgere si tunete de acum vreo doua saptamini, dupa torentele cazute din cer acum o saptamina, ploaia asta e posomorita si … spalacita. De cate ori ploua asa ca acum imi aduc aminte de poezia lui Topirceanu.

Ieri am fost la fostul meu liceu. Trebuie sa vorbesc cu diriga (am avut trei diriginti in cei 4 ani de liceu, dar una singura e „diriga”. ceilalti doi… au fos si ei pe acolo.) sa ii spun ca planuim intalnirea de 10 ani, sa vad ce profesori mai sunt pe la liceu si de care altii pot sa dau in ce fel. N-am gasit-o ieri, asa ca am zis ca ma duc azi din nou. Si in buna traditie scolareasca, aseara, pentru prima data in multi ani, mi-am pregatit hainele pentru a doua zi 🙂

De obicei, dimineata inainte sa plec, scot din sifonier ceva si il imbrac, iar de fier de calcat n-ai sa auzi pe la mine prin casa, insa aseara mi-am calcat un tricou si l-am pus alaturi de o pereche de blugi pe spatarul unui scaun. Acuma, ca sa nu credeti ca e asa de importanta vizita la liceu, mare parte din motivul pentru care mi-am ales hainele inca de aseara, a fost ca ieri, mergand spre liceu, era lesinator de cald si trebuia sa imi iau ceva deschis la culoare pentru azi, ca sa pot face acelasi drum pe jos si sa mai scap de sub razele arzatoare.

Ironia sortii, nu? Azi ploua. Si eu sunt imbracata in cei mai deschisi blugi pe care-i am.

…..

Am inceput sa masor timpul in tuburi de pasta de dinti. Stiu ca suna aiurea, dar aveti rabdare, va explic. Ploua, si cand ploua am numai revelatii din astea ciudate. Cand a plecat umf in dubai in februarie, abia imi luasem un tub de pasta de dinti. Cand s-a intors abia il terminasem. Cand a plecat iar, tocmai incepusem un al treilea. Acum sunt pe la jumatea lui. Deci termin tubul, trece luna, vine umf. Ce rost are sa mai numar zilele? In fiecare dimineata si seara verific tubul de pasta de dinti si imi dau seama cam cat a mai ramas pina sa se intoarca…

…..

Am schimbat o priza. Bine, exagerez. Am schimbat doar masca unei prize – chestia aia de plastic de deasupra, fiindca se sparsese. Doar ce-am desurubat si insuruat la loc un surubel. Dar suna mai bine cand spun ca am schimbat o priza, nu? 🙂 Ma simt ca un mare mester.

Am fost la un magazin de bricolaj sa cumpar priza. Magazinele de bricolaj sunt ca pestera lui alladin pentru mine. Comori nemasurate de ascund acolo. Asa ca, normal, nu m-am intors numai cu o priza. Am mai luat cuisoare, L-uri, surubele, sfoara… chestii uzuale de care are nevoie frecvent o femeie, nu?

Mi-a placut intotdeauna lucrul cu lemnul. Tataie era timplar si din cand in cand ma lasa si pe mine sa dau cu rindeaua sau sa strimb un cui. Si acum visez sa fac acelasi lucru 😀 Am desenat acum vreo doua saptamani un loc de joaca pentru pixica, cu stalpisori, stinghiute, platforme si ciucurasi agatati, si am luat o parte din materialele pentru el. N-am luat lemnul, desi am studiat indeaproape toate posiblitatile. Apoi mi-am adus aminte ca ai mei au o gramada de lemne la teren. Dar pentru asta am nevoie de toate cuisoarele si surubelele. E o problema insa… daca ma voi apuca de chestiutza asta, si daca o termin (doi mari ‘daca’, stiu), unde o pun in garsoniera mea prea plina deja?

…..

Am descoperit cartile audio. Maaaaare revelatie. Acum citesc „seriale web” cand sunt la calculator, carte pe hartie cand sunt acasa si ascult cartea audio cand sunt pe drum. A, si pe linga asta ipodul e o chestie geniala – tine minte unde am ramas in carte. Ceea ce e superb, mai ales la o carte de 12 ore pe care o ascult de obicei in bucatele de cate 10-15 minute, cat imi ia sa ajung de acasa la serviciu sau inapoi. Prima carte audio, la sfarsitul careia sunt acum, este „Eat. Prey. Love.” de Elizabeth Gilbert, citita chiar de autoare. In afar’ de carte in sine, care e superba, amuzanta si interesanta, mai e si vocea calda a scriitoarei, si interpretarea propriei carti – care e toata scrisa ca o povestire pe capitole scurte – care m-a cucerit total. Imi place cartea mult, iar ideea de carte audio si mai mult. Deci recomand cartea (care e publicata si in romania) si in forma scrisa, fiindca merita. Doar sa nu cititi partea cu Italia (partea cu „Eat”) pe burta goala, ca vi se face o foame monstruoasa. Am experimentat 🙂

Acum ca sunt la ultima ora din carte mi-am cautat alte carti audio. Pe piratebay 🙂 Am si muzica pe ipod, dar e mult mai interesanta o carte, decat sa ascult muzica… Asa ca mi-am luat stapinul inelelor, cocosatul de la notre dame, litera stacojie, war of the worlds, cateva de jane austen si altele de piers anthony (a carui serie ‘xanth’ vreau de mult sa o citesc dar nu gasesc nici o carte in romania – de altfel nici pe net, asa ca am luat alte carti audio ale lui). Cred ca sunt destule carti cat sa ascult tot anul 🙂

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Ai pus mana pe fierul de calcat?
    Ai tradat principiile noastre?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    asa-i, recunosc rusinata… am atins fierul de calcat.
    nu stiu ce negura s-a pogorit asupra mintii mele si nu mi-am dat seama ce fac. si cand mi-am dat, era prea tarziu.

    totusi, nici o grija, s-a ocupat pixica de tricou. doar nu era sa ma lase la ananghie. cand a vazut ca il calcasem a remediat ea situatia si a dormit pe el.

  3. 3
    sofia Says:

    Pisica ta trebuie dusa la aer curat la tara! Stiu ca nu vrei asta, dar eu zic sa o exilezi la tara, o sa-i placa:D!

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Sa o exilez sau sa o duc in excursie de multumire ca m-a facut sa imi dau seama de momentul de nebunie? De exilat o exilez uneori pe balcon, dar mai departe de acolo nu poate fi vorba, ca poate se plinge la autoritati internationale si n-as vrea sa primesc sanctiuni de comert extern si inchiderea frontierelor ca am exilati politici.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

