Pisica mea.

Pisica mea – compunere cu tema fixa. 🙂

Pisica mea simuleaza faultul ca un italiano vero. Se plimba, aparent visatoare, prin fatza mea, fara sa imi arunce vreo privire, ca si cum n-ar sti ca sunt acolo, asteptind sa misc un muschi, un deget, un picior, sa fac vreun zgomot, ca apoi, surprinsa, sa sara in sus un stinjen: vaaaai, ce m-ai speriat! Nici nu te observasem. Sare asa de convingator ca sigur arbitrul mi-ar da galben, daca ar vedea-o.

Pisica mea urmareste masinile pe tavan. Si cele cu telecomanda, si cele adevarate. Noaptea alearga dupa farurile de la masini. Pe peretele de linga pat. Sau se zgaieste la ele pe tavan minute intregi, chiar si mult dupa ce au disparut.

Pisica mea aprinde lumina cand se plictiseste dimineata si vrea sa ma trezeasca. Mai ales iarna, fiindca e intuneric dimineata. Sau noaptea, dupa ce ma culc. Nu stie sa o si stinga.

Pisica mea mi-a aratat cum se deschide masina de tuns pe care nu reuseam s-o curat cum trebuie. Din pacate am inchis-o la loc si iar nu mai stiu s-o deschid. Bine ca e pisica prin preajma, o rog sa-mi arate iar.

Pisica mea stie cand vin acasa dinainte sa intru in scara, si miauna sa afle intreaga scara ca m-am intors. Asa stie si administratoreasa sa vina sa ia intretinerea.

Pisica mea corespondeaza. Cu gugustiucul de pe coltul balconului. In cod morse. Vegheaza mereu la bunastarea simpaticei pasari, ba s-a imprietenit si cu cateva vrabii. Pasarile nu vor sa vina in vizita pe la pisica, desi le-a invitat de multe ori si le-a oferit din graul ei. Ramin doar discutiile de la distanta.

Pisicii mele nu-i place sa se laude. Nici pe mine nu vrea sa ma lase. S-a asezat pleasca pe mine si nu ma mai lasa sa scriu.

Si inca una, adaugata azi, cu poza: (celelalte sunt scrise aseara, cu pisica prin jur)

Pisicii mele ii place literatura. Asa de mult incat, in lipsa cartilor, se multumeste chiar si sa stea cutia in care au fost aduse.

Pixica in cutia de la Nemira

Pixica in cutia de la Nemira

5 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Di, pisica ta e grasa!

  2. 2
    waw Says:

    inteligenta:)

  3. 3
    IREN Says:

    super!!!

  4. 4

    Ce draguta e pisica si mai ales compunerea ( in afara de pixica de la poza =)) )

  5. 5
    Adriana Says:

    super dragutz:)))))))))


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

