lucrari… incendiare

Fiindca duminicile ar fi prea plictisitoare daca le-am petrece relaxandu-ne, din cand in cand ne hotarim sa facem ceva ‘distractiv’. De exemplu duminica ne-am hotarit sa dam foc la padure.

Ei, stati linistiti, am fost la teren si am carat maracinii taiati si lasati la uscat in scopul de a-i arde. Padurea e ok, n-a patit nimic.🙂 Dar noi… 3 ore, 3 oameni, continuu, foc mare, cald, soare, ghimpi si crengi. Umf a fost scutit fiindca a plecat in Dubai cu o zi inainte. Asa ca doar eu si ai mei. Iarasi intepaturi si zgarieturi, ca data trecuta, dar macar de data asta poti sa te razbuni auzind cum trosnesc in foc bestiile care te-au intepat.

Am un deget intepat in doua locuri, care sufera, dar pentru jumatate de teren curatat de lastaris si de maracini, e un sacrificiu acceptabil. Si pe deasupra, degetul se repara. Pot sa-l sacrific pe acelasi si pentru jumatatea cealalta si zeii lastarisului vor fi impacati.

Singura plingere am primit-o de la zeii gratarului, ca am lasat asa jar sa se prapadeasca fara nici un sens. Era o vatra de foc cu diametrul de vreo doi metri pina la sfarsit, care a luat cam 100 de litri de apa sa fie stinsa. Da, ii inteleg pe zeii gratarului, e pacat de atita jar, dar ce era sa fac acolo, oaie in stil haiducesc? Porcul de craciun? Era atita jar ca nici nu te puteai apropia prea mult – doar nu era sa fac aripioare de pui🙂

Si zeii sunt razbunatori, ca toti zeii, asa ca, ajunsa acasa dupa 3 ore de tras de lemne in soare, obosita si neagra de funingine, imi dau jos cizmele pline de noroi in fata usii, ma miaun cu mitza – ea se miauna, eu o mangai, asta e ritualul -, beau jumatate de litru de apa dintr-o rasuflare, ma dezbrac in my birthday suit, ca visam la un dus fierbinte si relaxant de cateva ore, dau drumul la apa si… fffeeeeeeeewwwwwwwwwwwwzdronc – asta era moralul meu cazind de la mare inaltime: nu era apa calda😦

Zeii astia…

Asa ca pentru jumatatea cealalta de maracini trebuie sa gasesc un scop in viata focului sau jarului rezultat daca vreau sa nu ma mai spal cu apa rece si data viitoare. Ma gandesc la niste cartofi copti in folie de aluminiu, dar la vreo ora dupa ce s-a stins focul… sau niste bezele de-alea americane, topite in foc? Cred ca merge si un gratar pina la urma… Aveti vreo idee? Puteti veni si voi, e destul foc pentru tota lumea. Dar aveti grija si veniti dupa ora 13-14, ca altfel va pun la treaba sa ma ajutati cu facutul focului. Si musai sa va aduceti singuri ce vreti sa mincati, eu fac doar focul, nu si mincarea🙂

2 Comments »

  1. 1
    daniela Says:

    Dar eu cu ce am suparat zeii gratarelor?
    Chiar am facut un gratar ca la carte (nu chiar eu, dar pot spune ca mi-am adus ofran … contributia).
    Cred ca posibilul tau gratar a afectat tot orasul! Mi-e frica cand o sa-l faci si pe celalalt. Doar stii ca zeii nu se repeta.

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Adevarul e ca am prapadit atita jar incat mi se pare normal sa se razbune zeii pe intregul oras. Zisesem ca l-am stins cu 100 de litri de apa? Asa e, dar a doua zi la prinz cand am trecut pe acolo inca era cald.

    Pe de alta parte… poate ca nu e numai vina mea. Eu stiu ce alti zei ai suparat tu? Poate ca nu-s zeii gratarului care ti-au oprit tie apa…

    Si apropo, aseara i-au dat drumul. Azi dimineata am profitat din plin de acest fapt😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

