triunghiul bermudelor din birou

Acum 5 minute ma jucam cu un elastic si o surubelnita, incercand sa conving elasticul sa sara in directia dorita. Dupa mai multe incercari, am ajuns la statistica, si statistica in cazul de fata spune ca elasticul sare exact invers de cum vreau eu. Solutia e simpla: sa vreau in sensul opus!

Si mi-a venit aceasta idee geniala si m-am intors cu spatele la directia dorita. De fiecare data eu voiam sa dau in fatza si elasticul sarea in spate, asa ca m-am intors, cu spatele unde-mi statea fatza, m-am pregatit de o noua incercare si tocmai atunci mi-a scapat elasticul pe jos si a disparut. A disparut de tot! Nu mai e.

Nici jos, nici pe scaun, nici pe masa, nici sub masa, nici sub scaun, nici macar in pantof, ca l-am cautat si acolo. Inclusiv in buzunarele pantalonilor am cautat, in speranta ca am dezvoltat brusc niste capacitati de magician si pot sa trimit elasticul intr-un loc unde nu se asteapta nimeni. (Nu spuneti nimanui, dar m-am verificat si dupa ureche, ca acolo e un fel de loc favorit pentru magicieni. Nu era nici acolo.)

Deci elasticul a disparut si n-a mai aparut nicaieri. N-as vrea sa generalizez, dar tare mi-e teama sa nu fi disparut intr-un loc anume, necunoscut inca, un punct special in spatiu si timp unde ar mai putea disparea si alte chestii. Chestii cum ar fi roata de la scaunul meu, ca se plimba foarte aproape de locul unde cred ca a cazut elasticul… Daca am un triunghiul bermudelor in birou, si e fix linga scaunul meu? Sau macar un cerculet al bermudelor, mai mititel…

Acum astept sa vad elasticul peste doua saptamani, sanatos si voios, iesind din cerculetul bermudelor, ca navele alea din al doilea razboi mondial despre care se faceau filme sf, care s-au intors cu echipaj complet dupa 40 de ani. Estimez eu ca in cerculetul asta nu are cum sa stea ceva 40 de ani. Nu are loc. Maxim doua saptamani. Dar in caz ca e vorba numai de cateva minute, eu inca mai verific din cand in cand daca a aparut sub scaun…

5 Comments »

  1. 1
    Je Says:

    Je a pierdut un caine asa, odata..

  2. 2
    alex Says:

    eu parca am auzit ca a reaparut elasticul deja:P

  3. 3
    teribilisimo Says:

    da-da-da-da-da! a iesit din cerculetul bermudelor, o ora jumate mai tarziu.

    je, ai sanse sa-l regasesti 😛

  4. 4
    teribilisimo Says:

    pai.. rezultatul este ca tot ce iese din cerculetul bermudelor iese numai pentru o perioada scurta, si apoi dispare definitiv. asa s-a intimplat cu elasticul. a disparut din nou, acum 2 zile, si nici pomeneala sa mai fi aparut de atunci.

    je… m-am inselat. cainele tau e disparut.

  5. 5
    Je Says:

    nuuuuuuu…Sparkyyyyy!!!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

