WordPress si momentele WTF?!

Fiindca n-aveam ce face ieri de dimineata, dupa ce am pus postarea cu zapada, asteptand sa se faca ore mai rezonabile ca sa ma dau jos din pat, am vrut sa-mi editez Blogroll-ul, ca s-au mai schimbat chestii pe acolo, dar ca sa-l editez trebuia intai sa-l gasesc, si cautand eu aiurea prin interfata de admin de pe wordpress am dat peste o chestie care m-a lasat privind crucis la ecran. WTF?

WTF !? (click pe poza, ca sa o vedeti mai mare)

WTF !? (click pe poza, ca sa o vedeti completa)

Nici mie nu-mi prea vine sa cred… Dar imi place ca wordpress subliniaza asta. Nu crede, ba nu, si mai mult, nu poate sa creada ca mi-ar expira vreodata blogul. E bine asa. Nu ma pling 🙂 M-am tot gandit, e posibil sa fi scris eu asta vreodata in loc de data de expirare? Dar zau ca nu. Ca nu aveam atita inspiratie. Eu as fi pus un ‘N/A’ sau un ‘never’ acolo… Si oricum n-am umblat pe acolo.

Si pina la urma am gasit si Blogroll-ul, si am editat linkurile, sa se deschida si ele in fereastra noua, dar in timp ce editam la ele, am descoperit ca poti sa setezi niste parametrii la fiecare, daca e familie, prieten, vecin, nepotu’ floraresei sau persoana dinaintea ta de la casa din supermarket. Ei, sunt mai multe optiuni acolo, dar mai e si o categorie ‘romantic’, unde poti sa spui (in romgleza specifica wordpress) daca-ti este muza, daca-ti este ‘crush’, daca-ti e ‘dragă’, sau… ‘dată ‘. WTF?!!

WTF din nou! (click pt poza completa)

WTF din nou! (click pt poza completa)

Imi place ca e numai la feminin, oricum. Si cîmpul foarte restrins de optiuni imi pare simpatic. Din experienta au vazut ei ca se pun linkuri numai catre muze si catre drage. Dragii nu merita. Hai, poate un ‘crush’ ca fiind in engleza merge in ambele genuri, dar daca s-a terminat crush-ul il scoti din blogroll, ca masculii n-au ce cauta acolo. Cu data nu stiu ce sa fac… dată în ce sens? E deja luată? Ai vrea-o tu, dar asta e, nu se mai poate? Sau e cumva o minunata traducere a lui ‘date’ din engleza, adica întîlnire… Asta ar insemna ca WordPress nu e de acord cu relatiile stabile, numai ‘crush’, ‘date’ si drăguţe, nimic de lungă durată…

Dragi cititori, va multumesc pentru atentie, articolul de azi se incheie aici. V-am prezentat momentele WTF de la wordpress (descoperite ieri, fiindca azi fiind duminica nu am chef sa fac nimic, cu atit mai putin sa caut alt subiect de scris pe blog). Ne auzim saptamina viitoare. 😛

5 Comments »

  1. 1
    Je Says:

    Je a remarcat ca wordpressu e fun. Je nu are la blog.com chestii fun. Da’ Blog.com sux oricum. Je intreaba cui trebe sa dea spaga pentru un loc la blogroll. 😀

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Je, muta-te la wordpress daca blog.com sux. wordpress e simplu si dragutz, si mai ales fun 😀

    cat despre blogroll, e o intreaga comisie, incoruptibila. o sa supunem la vot, la sedinta de luna asta, toate propunerile. dar comisia a fost placut impresionata de un post cu aveturi la supermarket de la je de pe blog, asa ca sunt sanse mari 😉

  3. Pe mine m-ai pus la crush, nu? 😀

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Nu ma da de gol si tu, ca vine consortul si citeste. Zi ca te-am pus la „dată” ca aia e ceva nedefinit…

  5. 5

    sa-ti povestesc: wordpressul a apelat, pentru traducerea interfetei, la niste romani analfabeti. sau unii care lucreaza la sabotarea wordpressului (probabil spioni de la blogspot). majoritatea optiunilor sint traduse la misto. cit priveste ce=ai intilnit tu: prima „poza” am experimentat-o si eu o data. m-am crucit, m-am speriat, apoi am facut back up (!!!!!!!!!!!) la tot ce insemna blogul meu. ca sa nu-l pierd. el se face asa: export xml. iar apoi mi-am mai creat un blog, l-am facut invizibil si am facut import xml.
    la a doua poza, „data” inseamna „date”, adica cel pe care-l adaugi tu acolo la „link”/blogroll este unul cu care te-ai intilnit o data, iar draga, „persoana draga”.
    de fapt, cred ca-mi rafinez teoria initiala: nu au o persoana, ci au bagat traducatorul automat. ce zici, merge teoria mea? eu am un post scris pe tema asta, sta frumos la ciorne, dar uite ca abia azi am descifrat problema de fond.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

