Iarna e din nou pe pozitii

Venise primavara, nu-i asa? Au fost pina si babele… Ti-ai fi zis ca vremea schimbatoare a trecut, ca urmeaza frunzele verzi si mugurasii timizi. Ei bine, surprizaaaaa!

ora 7:32, cand m-a trezit pixica

ora 7:32, cand m-a trezit pixica

si cu blitz, sa prin fulgii de 5 cm

si cu blitz, sa prin fulgii de 5 cm

Acum doua zile ma plingeam unei prietene ca sunt doi ani de cand nu mai ninge in Pitesti. Sau bine, ninge atit cat sa se topeasca in maxim 12 ore. Nu stiu daca acum e altfel, dar e frumos rau.

Offf… Nici n-am apucat sa termin articolul ca s-a oprit. Si eu imi faceam sperante ca ma dau cu sania de data asta. Macar e totul alb si frumos. Sa vedem cat tine.

Pina sa pun pozele aici am dat doua esemesuri si am primit un telefon, toate anuntand ninsoarea. Prietenii stiu ca nu m-as supara niciodata, daca ma trezesc dimineata devreme cu vestea ca ninge frumos. Culmea ca deja ma trezise pixica, 10 minute mai devreme: darimase un geamantan pe balcon, fix peste suportul de rufe care face zgomot de zici ca s-a darimat tot balconul. Si cand m-am dus sa vad ce a facut si am ramas cu gura cascata la ninsoare, am uitat sa mai si cert pixica… Norocul ei. 🙂

1 Comment »

  1. 1
    Je Says:

    Je zice ca pozele sunt superfaine. Si Je se gandeste sa-si ia pixica. Dar nu stie de unde. Ca el nu a gasit decat pisici. Si alea e naspa. Je a mai avut una si viseaza si acum urat din cauza asta.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

