Un altfel de viciu savuros

Mi-am descoperit un viciu. E ca o dependenta. E grav! Foarte grav: iar mi-am cumparat carti!

Desi imi spusesem clar ca nu voi mai cumpara pina nu le citesc pe alea pe care le am. Fiindca asa fac mereu: imi cumpar cinci, sase, sapte, citesc una, maxim doua, si comand iar altele. Asa ca am avut o discutie cu mine, in care mi-am spus cu repros: uite cate carti necitite ai! Citeste-le pe astea, apoi mai comanzi. Si am fost de acord, (aveam dreptate, pina la urma, sa recunoastem) am zis ca nu mai comand altele pina nu termin de citit macar ultima cutie de carti.

Ba am si prieteni binevoitori care imi aduc carti imprumut, sa le citesc, ca-s bune. Si le citesc pe alea intai, ca trebuie sa le inapoiez, asa ca nu prea ajung sa le mai citesc si pe alea comandate… Mai sunt si filme, si pixic, si plimbari, si parinti, si prieteni, si alte atitea chestii placute care sa-mi umple timpul liber ca abia reusesc sa le citesc chiar si pe alea imprumutate.

Asa ca am rezistat eroic ultimelor trei mailuri primite de la polirom in care spuneau ce carti noi au si ce carti cu preturi reduse au (mereu ma prind cu astea, ca zic uite ma, ce ieftine sunt, macar pe astea sa mi le iau). Am rezistat in sensul ca nu le-am citit, le-am sters din prima, ca sa nu ma ispiteasca.

Si am vazut si prezentarea nou aparutei Firmin la emisiunea matinala de pe tvr1, despre un sobolan mititel care, avind cuibul intr-o librarie ajunge ca in loc sa roada carti, sa le citeasca. Si i-am rezistat si asteia, sau cel putin am aminat-o. Numai ca ieri am ajuns pe un blog si am vazut o carte… Si apoi mai sunt si astia la televizor cu reclamele la ziare care vin cu carti.. Cum sa rezist la tot asaltul asta?

Asa ca am cedat. Imi e rusine, dar recunosc, am comandat iar carti, si nici macar nu am terminat de citit una singura. Si nu numai ca am comandat, dar am rugat-o si pe mama sa-mi ia un ziar cu carte in fiecare miercuri, pentru colectia BPT (biblioteca pentru toti).

Nu ma pot abtine! Sase carti noi o sa-mi vina saptamina viitoare. Patru erau din alea la 9,99 lei, de care-mi iau mereu, de cate ori fac vreo comanda, ca de, sunt „la oferta”. Si oricum, ma simt mindra de mine, ca din 50 sau cate erau, am ramas doar cu 4.

A, plus doua, cele pe care am vrut sa le comand de la bun inceput: Firmin, cu sobolanul, (care e mare succes in 35 de tari, zic ei, deci trebuie sa-mi placa, nu?) si cea de care am citit pe blog, de un iesean pe care nu-l stiu, dar daca are curajul sa scrie povesti de dragoste pe timpurile astea, cred ca vreau sa-l citesc. Il cheama Lucian Dan Teodorovici si cartea se numeste Celelalte povesti de dragoste. Am asteptari mari de la carte, dupa ce am citit interviu pe mesenger cu autorul, aici, la florin lazarescu pe blog. Sper sa ajung s-o citesc inainte sa comand urmatoarele carti 🙂

PS: sof, acum citesc despre melania si mirciulica. abia sunt la pagina 50, asa ca nu ma intreba daca-mi place, te rog. iti zic eu singura, mai incolo, cand intru in actiune.

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    Cum? NU ai intrat inca in miezul intrigilor?


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

