Cineva a furat primavara

Vine vine priiimavaraaaa
Se asterne-n toaaaata taraaa
Floricele pe campii…

Ok, ok, ma opresc. Luati mainile de la urechi. Asta e, ursitoarele nu mi-au dat darul asta al cantarii. Daca eu nu ma pling, voi de ce va plingeti? A, va agresez timpanele? Bine, m-am oprit. Dar imi aduc aminte ce frumos era afara ieri… era soare, erau flori, norisori pufosi, era primavara – iti venea sa canti! Pentru voi fac un efort si ma abtin. 🙂 Stau in fatza monitorului si zimbesc tamp la amintirea zilei de ieri.

Acum ma uit pe geam, vad fulgi de zapada si ma intreb: Cine a furat primavara? Sau primavara refuza sa se trezeasca martea? Ca, la o adica, as intelege. Marti nu e o zi tocmai draguta… Nici mie nu-mi vine sa ma trezesc martea. Dar in cazul asta ii trec absenta. Pai daca eu m-am trezit si am venit, primavara nu putea sa faca acelasi efort? Oricum, asta inseamna ca de maine e primavara iara, nu?

De fapt nici miercuri nu e o zi grozava. Daca ma lasa si maine cu buza umflata? Incep sa cant de mosul care vine printre nameti… A, nu, am zis ca ma abtin de la cantat. Si pe deasupra nici nu mai ninge. S-a schimbat in ploaie. Singing in the rain. 😀

Si totusi, ca sa revin la subiect, daca cineva a furat primavara, ce fac? O dau la disparitii? La ziar? Anunt furtul? O declar nula?…

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    ieri a fost baba mea! Si a fost o baba buna!
    Pup!
    Primavara e la tine in suflet!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

