Am tot pachetul de carti Madagascar

Victorie!!!

Am tot pachetul de carti Madagascar. Adica in sfarsit am gasit cartile de la 8 la K, dupa ce aveam deja de 4 ori cartile de la As la 7. Unde le-am gasit? Desigur nu in punga de Cini Mini, fiindca in mod evident cineva ma saboteaza. Chiar si ultima punga avea ca surpriza tot cartile de la As la 7!!!!! 

Le-am gasit la frate-meu. El le gasise in punga lui de cini mini. Nu stiu de ce, dar numai la mine lipseau de fiecare data. Restul omenirii se pare ca nu avea problema asta.

Important e ca in sfarsit am un pachet complet de carti. Acum trebuie sa ma gandesc ce fac cu el.

A, si fiindca tot va spuneam de ce am gasit la frate-meu, sa va spun de minunatia de biscuiti caramelizati care-s cei mai grozavi biscuiti si care nu se gasesc de vinzare. Biscuitii aia erau de obicei prada de razboi – cand isi ia umf cafea la o cafenea care pune si biscuit linga ceasca, eu ii fur biscuitul. De obicei n-are nimic de obiectat. Pe biscuitul asta insa ne cam luptam, ca asta ii place si lui😀 De fapt el mi l-a aratat prima data, si de atunci cred ca regreta, fiindca nu mai apuca biscuit decat cand nu e cu mine la cafea. Este asa de bun ca atunci cand il rontzai ma gandesc la Scooby Snacks🙂 Stiti cum plutea Scooby dupa ce primea un biscuit? De-astia cred ca erau biscutii lui Scooby.

 Ei bine, frate-meu avea biscuiti din astia!! Si asa am facut o descoperire epocala: se pare ca totusi se gasesc de vinzare🙂 La ceainarie se vind cu cutia (ei sunt ambalati individual). I-am dat misiune lui Liv sa-mi cumpere doua cutii de unde si-a cumparat si el. Stai sa vezi cand o veni Umf acasa, ce ma dau mare si-i dau biscuit caramelizat la cafea.

Ah, tocmai mi-am dat seama ca va citi asta si va sti de biscuiti. Duh! Si eu imi facusem ditamai planul cum sa ascund eu biscuitii ca sa se intrebe de unde sunt, si apoi sa ii arat ca am o cutie intreaga…  offf… :( 

Sper ca pina vine acasa sa nu maninc atatia incat surpriza sa fie ca nu mai e decat un biscuit😀

6 Comments »

  1. 1
    Je Says:

    Je e curios ce e cu biscuitii caramelizati. Cine este ei? Ce face ei? Musca? Unde cresc? Cum se reproduc? Este buni?.. Si alte asemenea intrebari idioate.

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Biscuitii caramelizati sunt, cum sa spun eu, tot niste biscuiti, doar ca-s caramelizati.🙂 Au un gust aparte, si sunt tare buni cu cafea. Se pare. Sau cu ceai. Sau pur si simplu.

    Nu musca ei. Ii musti tu. Asta e principiul dupa care se maninca biscuitii.

    Nu se reproduc in captivitate si in mediile nenaturale. Singurul loc in care se reproduc este la ei acasa, care nu stiu sigur unde este, dar am prins un fir: http://www.lotusbakeries.com.sg/products_bisc.htm

    Ei acolo zic ca sunt si la carrefour, dar eu n-am gasit. Poate n-am cautat ce trebuia. Ca sa-ti zic sigur la ce cafenea sunt, nu mai stiu. Poate la Sara Cafe? Nu-s sigura…

    Daca nu, o sa am eu pe blog in curand (sper). O sa poti descarca un biscuit de aici.🙂

  3. 3
    daniela Says:

    Ahh, minunatii biscuiti de la ceainarie … *drooling*

    Mi-ai adus aminte ca de mult nu am mai ajuns pe acolo sa le cer biscuiti in plus😀 *more drooling*

    You competition. May not find box of biscuits anymore because of you. I killz you! (citat dupa Ahmed, the dead terorist)

    Si chiar ca te mananc daca pui poze cu biscuiti !! Ai mila!

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Am incercat si biscuitii integrali caramelizati de la lotus, pe care chia ri-am gasit in carrefour. Yucky. Nu-s buni. Aia de la ceainarie sunt cei mai grozavi. Dar m-a pacalit frate-meu, ca i-am dat bani de doua cutii si cred ca si-a pastrat el una, ca eu n-am primit decat una😦

  5. 5
    Vlad Says:

    Salut … am si eu pachetul de carti madagascar si mi-a picat din primele 2 incercari consecutive tot pachetul … si am o curiozitate … Sunt si jokeri ?😕

    • 6
      teribilisimo Says:

      jokeri nu-s… dar sunt niste chestii rotunde ca niste jetoane linga alea galbene, de la 8 la K… nu stiu ce e cu ele… ceva legat de nu stiu ce joc inventat de ei, doar ca nu m-a interesat🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

