Avatar cu palarie

Fiindca Je vrea sa sa ma puna la tablou, mi-am facut avatar. Evident, nu seamana deloc cu mine, ca doar asta e rolul unui avatar, nu? Sa vada lumea cat de cul e avatarul si sa creada ca semeni cu el. 🙂

Pentru exemplificare, uite avatarul (facut pe http://www.faceyourmanga.com/faceyourmanga.php?lang=eng ):

teribilisimo

teribilisimo

Si uite si o poza… de cand ma spalam pe dinti dupa ce-am mincat orezul cu cerneala naturala:

eu

eu

 Da, stiu, semanam ca doua picaturi de apa, eu si avatarul. Bine ca am scris care e cine, nu cumva sa confundati poza adevarata cu aia desenata.

Deci, Je, nu cumva sa gresesti, ia-o pe aia fara periuta de dinti.  🙂

2 Comments »

  1. 1
    nlive Says:

    ai cautat mult o poza pana sa o gasesti pe asta? brrr … aia e tipa care a mancat smerecleul ala cu cerneala, precis e ea!

  2. 2
    Je Says:

    Je a pus avatarul lu’ Teribilisimo la galeria de onoare (top5). Je o sa faca in curand o noua prezentare cu toate personajele de pe Je si restul, ca unii s-au plans ca nu sunt reprezentati bine. Sau deloc.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

