Gagica optimista de la vodafone

Am nevoie de un sfat. Eu, dupa cum stiti, n-am prea multa experienta de om casatorit, ca na, n-au trecut decat 7 luni si-un pic, asa ca as vrea sa clarific o chestie. Ar trebui sa fiu geloasa cand e una la telefon care insista ca vrea sa vorbeasca cu sotul meu? Chiar daca ii zic ca nu se poate, ea tot ii da inainte ca vrea cu el? Incep sa ma intreb daca e ceva ce nu stiu eu…

Si pe deasupra, umf de ce da numarul meu gagicii de la vodafone? Vrea sa scape de ea si nu stie cum? De fapt asa-i, cam asta vrea, sa inchida abonamentul, iar ei mai vor sa le confirme inca o data, in caz ca s-a razgandit intre timp – poate, cine stie, mai vrea sa stea?

Sa va povestesc discutia? Pai a fost simplu, dupa un model cunoscut: eu incercam sa inchei mai repede si s-o dau afara pe usa, ea cauta sa intre pe fereastra.

Dupa introducerea standard imi zice ca sotul meu vrea sa inchida abonamentul de vodafone si ca a zis ca-l inchide ca nu are semnal bun. O simteam cum se ambaleaza ca sa-mi povesteasca ce semnal au si sa ma intrebe prin ce colturi de tara a fost el de nu are semnal, asa ca era nevoie sa intervin repede. Ii zic ca nu, ala o fi asa, un motiv aiurea, dar vrea sa-l inchida fiindca nu-l mai foloseste, nu l-a mai deschis de vreo 3-4 luni si pe deasupra l-a si pierdut pe undeva prin casa sau pe la birou. Cu asta i-am dat munitie, musca-m-as de limba! Mi-a zis ca nu-i nimic daca nu mai gaseste cartela, ca ii dau ei alta, acelasi numar, ca poate sa… Ok, ok, zic, stiu, dar nu-i nevoie. Nu mai foloseste numarul asta de telefon.

Dar stiti, raspunde ea, are numarul asta de 4 ani. Si ce, devine monument istoric dupa 3 si n-am voie sa-l inchid? (Nu, n-am zis asta – niciodata nu-mi vin replicile cand am nevoie de ele!) Si are 500 de minute in reteau vodafone. Mhm! Da, ce sa zic, daca nu are nevoie nici maca de un minut in ultimele 4 luni, pare logic ca are nevoie brusc de 500 de minute, nu? Ii refuz politicos oferta si ii zic ca o anunt daca am nevoie vreodata de minutele alea. Totusi, pentru moment vreau sa ii inchida abonamentul, daca de-aia a sunat, iar daca nu, sa ma lase in pace.

Ar vrea sa vorbeasca cu sotul meu ca sa ii confirme niste date. Sotul meu nu e aici, pot sa va confirm eu orice aveti nevoie. Pai nu, ca are nevoie de el. Zaaaau? E plecat! Nu e in tara. Pai atunci imi puteti da numarul de telefon sa imi confirme niste date? Vi-l pot da, dar cred ca il aveti deja, devreme ce aveti pina si numarul meu. Si daca vi-l dau, nu raspunde la telefon. Ati incercat? A, pai numarul vodafone e inchis – da femeie, ti-am zis ca e inchis de 4 luni! – si pe numarul de orange nu raspunde. Heheeee! Si eu ce-am zis?! Hai sa terminam sharada si iti confirm eu datele alea atit de necesare, pe care le-a confirmat deja cand a facut cererea.

Totusi nu. Mai bine vorbeste cu el. Pai nu e in tara si nu raspunde la telefon. (Are vodafone serviciu de telepati, ceva?) Da, zice ea optimista, dar poate se intoarce pina pe 13, cand i se inchide abonamentul. Nu se intoarce, i-o tai eu. Degeaba. A vazut ea ca eu sunt rea si naspa si vreau sa inchid abonamentul, sa intrerup frumoasa relatie dintre umf si serviciul clienti vodafone, si ce si-a zis? O fi el dragutul care nu poate rezista farmecelor unei voci vodafone si ale celor 500 de minute in retea.

Sa vedem daca n-o reusi sa-l sune ce face? Vine iar la mine? Si mai grav ar fi daca ar reusi sa-l sune, ca atunci nu mai are nici o speranta ca el e ala simpatic ce pastreaza abonamentul vodafone fiindca il roaga ea frumos. O sa ajunga sa distruga frumusete de optimism vodafonescian.

Dar pina una alta, cum ramine cu sfatul? Sa il iau la trei pazeste pe umf ca imi lasa mie pe cap gagici insistente care nu mai pot de dorul lui, sau sa-l las sa scape de data asta?

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Scapat sa fie UMF! Ce ai cu el?

  2. 2
    Je Says:

    :)))))) Je zice sa-l lasi in pace. Si Je nu pricepe ce e cu 500 min dupa 4 ani de abonament. Daca vroiau sa faca ceva frumos puteau sa-l scuteasca de plata abonamentului🙂 500 min sux..Je are 450 min pe cartela de vodafone si nu i se pare cine stie ce realizare. Oricum daca vrei sa te „distrezi” converseaza cu aia de la serviciul clienti cosmote. Lui Je i-a cazut parul de pe cap dupa 2 discutii cu ei.

  3. 3

    umf… am ezitat tot timpul cit am citit daca e the husband sau gagica (care ar fi putut fi denumita pe scurt umf, you motherfucker). scrii misto! (sfatul meu e sa nu-l pedepsesti, asta e dovada de incredere reciproca).

    • 4
      teribilisimo Says:

      umf e the husband. the man. the lord and master of the land.😛
      nu mi-am dat seama ca a fost ambigua exprimarea🙂 umf e un alint, pentru burta lui umflata. asa ne alintam noi, mai… hmm… deosebit…😀 aici pe blog a devenit un fel de personaj episodic, de-aia nu m-am obosit sa vad daca am scris destul de clar cine e. dar ce conteaza, te-ai prins tu pina la urma.

      multumesc de aprecieri🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

