Masinuta care merge pe tavan

Fiindca m-am suparat pe pixica si nu vreau sa ma joc cu ea, dimineata asta m-am jucat cu masinuta pe tavan. Asta e ultima jucarie pe care ne-am luat-o, o mica masinuta neagra care nu pare mare chestie, dar care merge pe tavan si urca pe pereti. De fapt si mai bine merge pe usi, dulapuri, mese… suprafete foarte netede. Am incercat si pe pereti zgrunturosi si nici pomeneala sa mearga. De fapt, nu trece de nici o denivelare, oricat de mica, pe care o intilneste in cale, dar cum pe tavan nu-s asa de multe denivelari, e destul de interesanta. Cel mai nasol e cand denivelarea e in mijlocul camerei si trebuie sa iau scaunul de bar, sa ma urc si sa mut masinuta 2 centimetri mai incolo, ca nu mai merge nici in fata nici in spate. De-aia e mai bine pe usi si dulapuri 🙂 Dar aveti grija sa nu iesiti cu ea de pe suprafata de mers, sau sa nu urcati cu botul pe ceva mai inalt, ca masinuta pica imediat. Noroc ca e usoara si nu se sparge – a cazut de cateva ori de pe tavan si de pe pereti 🙂 E inca sanatoasa. Hai sa va arat niste poze cu ea.

masinuta alpinista

masinuta alpinista

masinuta pe tavan

masinuta pe tavan

ma joc cu masinuta pe tavan

ma joc cu masinuta pe tavan

masinuta urca pe perete

masinuta urca pe perete

vrum vrum - masinuta si telecomanda

vrum vrum - masinuta si telecomanda

Frate-meu a propus sa ne facem o pista de masinute pe tavan. Pacat ca nu am doua… Ar fi haios sa stai intins pe spate, in pat, si sa te intreci cu masinutele pe tavan 🙂

Tot frate-meu a zis ca masinuta asta e instrumentul perfect sa testezi imperfectiunile peretilor. Daca-mi fac casa, sa ma plimb cu masinuta pe toti peretii si tavanele 🙂 Unde nu mai merge masinuta e o problema. Chem mesterii si le zic: Baieti, e nasol. Masinuta a descoperit trei denivelari si un zgruntz pe peretele asta. Reparati! 😀 Ca-n palma sa fie! Dupa ce il faceti uitati telecomanda, plimbati masinuta. Daca se opreste undeva aveti iar probleme. 🙂

A, am facut poza si comparativ cu cealalta masinuta a noastra, care nu e prea mare, ca sa vedeti ce mica e asta care se plimba pe tavan, dar e bine ca e mica, fiindca nu sufera mult cand cade de la 2,5 metri pe gresie 😀 A fost testata de vreo 2-3 ori. A, si ca idee… pe jos nu merge. Adica merge, dar nu drept, fiindca e facuta sa mearga pe pereti si tavan, nu pe jos.

Masinutele de jucarie

Masinutele de jucarie

Si ca sa intelegeti si mai bine dimensiunile, uite inca o comparatie : 🙂

Monstrul felin si Spaima soselelor fatza in fatza!

Monstrul felin si Spaima soselelor fatza in fatza!

4 Comments »

  1. 1
    daniela Says:

    buna , super tare , imi spui si mie de unde ai cumparat-o si cat ai dat pe ea ?:D te rog

    • 2
      teribilisimo Says:

      am luat-o acum mult timp, dar nu din romania, ci din dubai. nici nu mai tin minte cat a costat, dar n-a fost mult.

  2. 3
    Andrei Says:

    Salutare , am eu masinute din acestea , mai am 4 bucati sigilate la doar 100 ron ! ma puteti gasi la 0763 139 031 daca va intereseaza

  3. 4
    anonim Says:

    ba eu am luato originala cu 75 ron


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

