eu cred ca scriu din plictiseala…

In ultimul timp …ah, iar apare cuvintul asta: timp! Care timp?! E mai mult o avalansa de chestii care trec pe linga tine cu o viteza ametzitoare. Imi vine sa ma gandesc la reclama aia la nu-stiu-ce in care actorii alergau ca disperatii – birou, pat! birou, pat! birou, pat! Pina si weekendul a trecut pe linga mine cu viteze superluminice, de m-a lasat invartindu-ma in loc, duminica seara, intrebindu-ma daca a fost weekend sau abia sta sa inceapa? A fost. Va spun eu sigur. Si stiti care e culmea? Ca azi e deja joi!!! Joi. Si mie imi pare ca abia am inceput saptamina. Deja vine un alt weekend…

Cred ca nici daca hibernam nu mi se parea ca trece timpul asa de repede. Parca ieri mai era o saptamina si ceva pina sa plece umf iar in tarile calde si mergeam sa isi ia pantaloni si camasa. A plecat. Ieri 🙂 Ma simt ca si cum as fi pe fast forward. Si cum n-am timp de nimic, nu am ocazia nici sa ma plictisesc, si eu am impresia ca scriu numai cand ma plictisesc. Cum umf e departe acum, intra pe blog la mine sa vada ce mai fac – nu ca s-ar fi schimbat mare lucru de ieri pina azi, nici ca as fi scris ceva aici de vreo doua saptamani incoace. Numai ca acum observa, ba si mai rau, ma pune la munca, cica sa respect norma! Ce norma iubitule, ca eu nu scriu la norma. Eu scriu la sentiment. Cand ma apuca sentimentu’, m-apuc si eu si scriu.

Drept e ca sentimentu’ a fost ignorat cam mult, ca am avut prea multe de facut, asa ca acum am prea multe de spus ca sa spun ceva. Stiti, ca atunci cand te vezi cu un vechi prieten. „Ce-ai mai facut? Pai… in astia 7 ani de cand nu ne-am mai vazut? Muuulte, dar asa, de conversatie, eu sunt bine, tu? La fel.”

M-am gandit sa fac o sectiune cu harti pe care le am, pe unde am fost si ce-am adunat. Macar sa fie si ceva util pe blogul asta. Zilele trecute am cautat pe net harti cu centrele oraselor si chestii de vizitat pentru parintii mei care pleaca intr-o excursie pina in italia. Pleaca in excursie!!! Si eu stau acasa si muncesc! Cand s-au inversat rolurile? Eu eram aia care avea vacante, si ei erau aia care aveau de munca. 🙂

Asa, zic „m-am gandit” sa fac o sectiune cu harti in sensul ca mi-a trecut prin minte asta vara, sau pe-atunci, numai ca, stiindu-ma pe mine, probabil o sa ajung sa o si fac, undeva iarna viitoare, daca nu ma iau cu alte idei… 😛

Acum ma bate un gand sa maninc ceva, dar nu plec inainte sa va spun ca am primit masinuta care merge pe pereti si pe tavan 😀 si sa va dezvalui solutia pentru stresul zilnic ce se aduna pina la punctul ala critic in care abia astepti sa te enerveze cineva cat de putin ca sa ii spargi toate oalele in cap. De masinuta va zic alta data, dar de stres acum. 🙂

Ca sa nu ajungi sa iti imaginezi cum o sufoci cu o punga de plastic de 0,20 lei pe tanti de la casa din supermarket care crede ca e vreo arta in marcatul produselor de pe banda cat mai lent, ca sa nu creada lumea din statia de autobuz ca nu esti pe craca ta cand incepi sa urli la automatul de bilete fiindca are o moneda blocata in fanta de hartii, ca sa nu arunci cu pixica mitzescu de la balcon cand incepe sa se joace cu o cutie de carton goala la 15 minute dupa ce adormisei cel mai dulce somn… Ei bine ca sa poti sa supravietuiesti in lumnea asta nebuna, solutia este si mai multa nebunie. Iata ce am primit azi pe mail:

Lista anti-depresie a lui Stash

1. Plimbati-va cu masina. Parcati la marginea drumului, puneti-va ochelarii de soare si scoateti pe geam uscatorul de par. Îndreptati-l catre masinile care vin din fata. Acum numarati cîti soferi franeaza brusc în fata voastra!
2. Reîncarcati automatul de cafea din biroul vostru cu cafea decofeinizata timp de trei saptamani. Cînd toata lumea va fi depasit dependenta de cafea, schimbati-le cafeaua cu ESPRESSO.
3. Daca scoateti bani la ghiseul bancii la rubrica < scopul folosirii banilor > scrieti < pentru marijuana >.
4. Cînd sînteti pe un coridor, sariti în loc sa mergeti. Apoi încercati sa numarati cîte persoane se uita la voi crucis!
5. Daca sînteti la restaurant si vreti sa comandati ceva, cereti < apa plata dietetica >.
6. Sunati-va prietenii cu cinci zile înainte sa mergeti la o petrecere si spuneti-le ca nu veti putea fi prezent din cauza unei dureri de cap.
7. Cînd scoateti bani de la ATM, apucati-va de strigat din toti rarunchii < Am castigat! Am castigat! >
8. Daca va aflati într-o gradina zoologica, luati-o brusc la fuga catre parcare strigand îngrozit < Salvati-va! Au scapat toate animalele! >
9. Daca aveti copii, la masa de seara spuneti-le ca din cauza recesiunii va trebui sa renuntati la ei!
10. La farmacie, cumparati o cutie de prezervative si dupa aia întrebati farmacistul unde este cabina de proba!

Va garantez ca dupa ce veti fi încercat toate cele zece puncte din aceasta lista, veti suferi de orice mai putin de depresie!

6 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Ok, nu mai esti deprimat dupa ce faci toate astea, e si evident, pentru ca deja esti internat cu acte in regula la numarul 9! Si deja esti prieten cu toti colegii de salon!
    Asta era raspunsul corect?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Auzi? De unde si pina unde spitalul de nebuni e numarul 9? E cumva pe strada cutare la numarul 9? E al noualea spital? E un numar mai nebunatic, asa, si l-au numit 9? I-au lasat pe nebuni sa puna nume la spital?

    Nu, serios, chiar m-a lovit nevoia de cunoastere, ca par igzampl la mine pe strada nu s-au dat numere, si daca iau intimplator sau la cerere numarul 9, sa pot si eu sa explic curiosilor de ce…

  3. 3
    teribilisimo Says:

    A, si cred ca ar fi tare interesant sa fii prieten cu colegii de salon in spitalul de nebuni. 😀 Merita incercat, intre chestiile alea „o data in viata” poate e si „internarea voluntara la spitalul de nebuni pentru o luna” 😀

    Am citit eu o carte.. ceva cu Tokio… nu mai stiu, de o rominca ce povestea ceva si de un spital de nebuni din japonia 😀

  4. 4
    sofia Says:

    :)), diana, primul comentariu e fara raspuns, cauta si tu pe net cum e cu 9!
    Al doilea e haios, si e comentarul cel adevarat!

  5. 5
    Je Says:

    Je renunta la persoana a III-a special pentru tine, sper ca iti dai seama ce onoare e asta 😀 ( Je spera ca e persoana a III-a ca nu prea le are cu aritmetica asta)
    O sa-ti spun de ce scriu eu. Scriu ca sa nu dau cu mecla in perete. E o metoda si asta sa mai dai afara din tine. Si e buna. Scriu aiurelile alea pentru ca dupa ce le scriu ma simt mai bine. Si asta pe langa alte zeci de chestiute marunte ma fac sa merg inainte. Umplu un gol.
    Je nu stie daca ce a scris aici are sens. Je va spune ca daca va simtiti blue puteti sa-l cititi. Nu se supara. Poate chiar o sa va faca sa radeti. Si poate o sa va fie mai bine 🙂
    Si Je te roaga sa scrii in continuare. Ca Je te citeste. Si ii place.

  6. 6
    daniela Says:

    Azi am citit ultimele … 10 (?) … posturi ale tale (rusine mie, stiu).
    Ramasesem in urma.

    Buna lista asta. Personal prefer prima varianta. Ma si imaginez urmarita de vreo 2-3 soferi burzuluiti, sa le arat lor muschii celor 90 de calutzi ai mei.

    Daca tot suntem la dezvaluiri … eu NU scriu de lene. Lenea de a incepe sa scriu. Cand scriu, ma resemnez ca m-a apucat si trebuie sa termin.

    Plictiseste-te mai des, pentru moi e foarte bine. 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

