Planuri de casa

De cand a trecut excursia la paris si am ramas fara evenimente majore apropiate sa imi tina mintea ocupata am intrat intr-o faza creativa. Mai nou tot fac si desfac si refac planuri de casa. Doar stiti ca mi-am luat teren. Nu, nu incep casa poimaine, dar oricum planul tot trebuie facut, ca apoi sa gasesc altul mai bun si mai frumos si sa-mi placa si sa-l fac pe ala, apoi sa-l modific, apoi sa-l schimb… Pina acum am facut vreo 3-4 case, si fiecare a avut vreo 2-3 variante. Ultima chiar imi place, dar imi placeau si alea dinainte…

Asta fac in fiecare seara. Ajung acasa, maninc si ma apuc de desenat. Am un caiet cu patratele de la un prieten – taaare bun caietul ala. Doua patratele = un metru. Si sa vedeti ce concentrata sunt cand ma apuc sa numar cati metri mi-au iesit, ca sa desenez la fel si la etaj… Ridea umf de mine ieri ca nu stiu ce ma intreba si eram asa de concentrata si incruntata numarind cu creionul pe patratele, ca nici n-am auzit.

Nu ma pricep la acoperisuri. Nu-mi ies deloc. Si de acoperis tine daca e o casa frumusica sau nu. Prima casa pe care o desenasem era ca un cub. Urita foc. Ziceai ca e bloc. Atunci m-am prins ca trebuie sa ma gandesc si la aspectul exterior. M-ar deprima sa stau intr-o casa urita.

Acum, la ultimul plan, am luat poza cu fatzada, ca e frumusica, si apoi mi-am aranjat camerele in interior sa-mi dea mie la socoteala. Sper sa si iasa. Daca ajung cu planul meu realizat dupa multe chinuri si-mi zice arhitectul/arhitecta ca nu e bun si nu se poa’?

Oricum, sunt curioasa dupa ce termin de facut planuri de casa, de ce ma apuc?

3 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Di, noi de 2 ani (se fac in martie) tot am facut planuri de casa, acum am ajuns la o versiune fianla placuta de amandoi, eu am hexagon la living si bucatarie mare, Sot are living mare!
    Am ajuns in punctul in care……..ne-am dat seama ca nu avem cu ce construi casaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dar avem planul!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    pai tot acolo o sa ajungem si noi, probabil. sa avem planul si sa avem nevoie de bani 😀 moment in care speram sa putem face imprumut.

    eu n-am hexagon. am o forma de C la casa.

  3. 3
    sofia Says:

    Adica o chestie rotunda?
    Abia astept sa vad planul, ca tu l-ai vazut pe al nostru!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

