Voi ce mai faceti?

Eu fac multe nimicuri.
De pilda ieri am facut o macheta de casa, din carton de la cutia de mincare a pixicii. Pixica a fost foarte intrigata de proces si m-a supravegheat indeaproape. Mai intrigata a fost de mirosul machetei rezultate, asa ca pentru moment macheta e sus pe biblioteca, nu cumva s-o apuce cheful s-o rontzaie.

Ar trebui sa mai fac una. O macheta. Doar ca nu mai are pixica cutii goale de mincare. Astept. De fapt, ar trebui sa mai termine una curind, ca ii dau alternativ din 3 cutii, sa nu se plictiseasca de un anume tip de bobitze de pisici.

I-am gasit in sfarsit regnul si specia pixicii mele. Este Mitzosfericus Bombatus, increngatura De Cutie. Asta fiindca are niste caracteristici specifice speciei asteia, anume o burta sferica si bombata si inclinatii clare de a intra in orice cutie gaseste. Mda, specia e descoperita tot de mine si se compune, pentru moment, dintr-un singur exemplar. Dar astept alte specimene.

Si nu ma limitez numai la machete de case si descoperiri de specii noi. Acum doua zile am facut o mareatza opera de arta lipind foi una de alta. Pe foi (A4) printasem separat bucatele dintr-o poza, transformata in poza alb-negru si apoi in imitatie de schita in carbune, apoi impartita pe multe bucatele suprapuse, printate si ulterior lipite intre ele – din nou, sub atenta supraveghere a pixicii, care voia sa se culce pe foi. Acum am o bucatica din Ile de la Cite din Paris lipita la mine pe geam. In interior, ca sa ma uit eu la ea. (eu si numai eu, fiindca umf n-a observat-o nici cand i-am spus in ce directie sa se uite – si are cam 40×50 cm, deci nu e chiar inobservabila). Si o privesc cu spirit critic si-mi spun ca ar putea iesi si mai bine, daca as alege un alt procedeu de transformare din poza in schita. Ma gandesc acum la unul… sa vedem ce iese.

Oricum, m-au apucat inclinatii artistice si creative, asa ca pazea din calea mea, ca am o foarfeca intr-o mina si scotch in cealalta!

A, si am mai vazut pe un blog, dupa o cautare asidua de idei noi de aperitive, niste chestii care sunt convinsa ca-s grozave si abia astept sa am timp sa le incerc. Piept de pui infasurat in feliute de bacon. Asta era la Otilia pe blog. Abia ieri am ajuns pe blogul ei, asa ca n-am avut timp sa incerc nimic, dar vreau sa fac niste clatite umplute, la cuptor, inecate in smintina cu putina verdeatza. Si pieptul de pui de care am zis mai sus. Sa vedem cat timp am simbata…

Simbata trecuta am facut o chestie propusa de bogdan, sfatuitorul meu de taina in ale wokurilor si bicicletelor si stiintelor culinare. Un fel de chec fara zahar, cu diverse chestii in el, cam ce ai pune si pe o pizza – sunca, brinza, ciuperci, orice aveti prin casa si altele de care se mai gasesc prin frigider. A iesit tare bun, dar n-a crescut fiindca avea toate ingredientele puse deasupra. Poate data viitoare incerc sa le pun la mijloc, sa fie acoperite de coca.

Azi am incercat zaharul de trestie pe care mi l-am cumparat. Miroase interesant, a zahar caramelizat deja. E brun, ce-i drept. Si bun. Si dulce. Doar na, e zahar! Imi place aroma lui.

Cam asta e tot ce-am facut in ultimele zile… A, si ne-am luat pilota moale si maare, sa avem loc amindoi sub ea oricat ne-am rasuci peste noapte. Desi, am eu o suspiciune ca nu e atit de mare cat scrie pe ea. Zice ca e 200×220 cm, dar cand m-am intins de-a latul ei, am vazut ca e doar cu o palma in lung mai mare decat mine, deci are cam 180, nu 200… I-am luat si cearceaf, tot 200×220 si i-e bun. Dar cred ca se inseala si asta. N-are cum sa aiba 200. Daca avea 200, as fi avut eu doar cu 15 cm mai putin? (E masuratoare serioasa, nu rideti! Pilota intinsa pe pat si eu intinsa pe de-a latul ei. O sa iau si metrul sa masor, daca nu ma credeti, dar sigur eu am dreptate – n-are cum sa aiba 200cm latime.)

6 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Di, cand gatesti ma invit pe la tine!
    Pot, pot?
    Pupici!
    Ai facut multe saptama asta!
    SI eu am facut multe dar tare lene imi este sa le scriu pe blog!

  2. 2
    nlive Says:

    mitzosfericus bortzosus, asa se numeste specia din care se trage pixixa te de rasfatzatus

  3. 3
    Florin Samareanu Says:

    Eu as inclina pe mitzosfericus platzitus (am si proba foto)

  4. 4
    Je Says:

    Je se baga si el in seama ( Je inca nu stie cum a ajuns pe blogul asta dar va afla candva). Je nu a facut mai nimic zilele astea, decat niste examene, niste bloguiala a cautat pe cineva care sa-i faca fursecuri ( btw Je a comentat neste chestii la postul cu fursecuri, Je nu e sigur cum a ajuns pe acolo). Je cauta in continuare pe cineva care sa-i faca fursecuri. Je are si el un Motanel, il gasiti pe la Je prin blog, umbla pe acolo. Si da Je stie ca e enervant cu parantezele lui ( Je se refera la picioare nu la parantezele pe care le pune pe aici )

  5. 5
    Je Says:

    Je intreaba de ce apare personajul ala ciudat in stanga in dreptul numelui lui Je. Je ar vrea sa-i apara poza ca Je are o poza foarte cool.

  6. 6
    sofia Says:

    Grasa si frumoasa! A, asta-s eu, dar se potriveste si la pisica, ea e sigur si frumoasa:)), eu sunt sigur grasa!
    Grasa si bulimica, am devorat o farfurie de cornuri cu nuca un pahar cu lapte, asta dupa ce mancasem de seara!
    S-a terminat cura!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

