Pozele de a doua zi, Paris

Am stat doar doua zile la Paris, dar au fost doua zile pline. Simbata ati vazut deja pe unde-am fost. Am pozat tot ce vrusesem sa vad in prima zi, Note Dame, Ile Saint Louis, Le Louvre cu piramida lui, Roata mare de unde am vazut Champs Elysees de sus si Domul invalizilor si Turnul Eiffel, si daca nu stateam prea mult la poze cred ca mai aveam timp, de la 12 cand am ajuns, pina la 6 cand am plecat spre Versailles, sa mai vedem cate ceva. Dar a fost, cum ziceam, tot ce-mi propusesem, si urma sa ajung la Claudiu si Raluca si cei doi prichindei nemaipomeniti ai lor, si era si asta o chestie pe care abia o asteptam.

Iata prichindeii:

Clara

Clara

Luca

Luca

Am fost asa de vrajiti de ei, incat acum vrem si noi doi la fel. 🙂 Daca s-ar putea si de varstele lor direct ar fi grozav 🙂 Sunt pur si simplu minunati. N-are nici o legatura cu faptul ca sunt nepoteii mei, da? 🙂

Duminica am fost impreuna cu ei in Paris, atit cat am avut timp, sa vedem Sacre Coeur si sa vedem Parisul de acolo, de pe colina Montmartre, de pe stradutele pline de istorie, sa vedem piata artistilor… A fost grozav. Stradutele alea pietruite si strimte au fost ceea ce visam sa vad. Pare mai adevarat Parisul acolo decat in centru. Cred ca e un defect de-al meu, imi place tot ce e vechi, cu istorie mustind pe la colturi. Pacat ca am avut asa de putin timp, fiindca trebuia sa ajungem la concert. Altfel m-as fi plimbat aiurea pe strazi, printre case, printre oameni… Dar si concertul era… cum sa spun, era.. tot o incursiune in trecut. Tot un fel de intoarcere in timp. Si pe deasupra, pentru el mersesem acolo… Era visul meu – cantecele lui Edith Piaf in sala Olympia… daca ar fi sa cauti sufletul ei undeva, cred ca acolo ar trebui cautat.

Dar pina la concert am sa va arat niste poze de la Sacre Coeur si din cartierul Montmartre.

Le Lapin Agile, Cabaret

Le Lapin Agile, Cabaret

Casutele vechi

Casutele vechi din Montmartre

Sacre Coeur

Sacre Coeur

Parisul vazut de sus

Parisul vazut de sus

Sacre Coeur

La Basilique du Sacré Coeur de Montmartre

Soare deasupra Parisului

Soare deasupra Parisului

Suntem la Paris

Suntem la Paris 😀 si e atit de frumos...

la Paris

Eu, deasupra tuturor

la Paris

Ok, fie! Noi, deasupra tuturor 🙂

Si pina sa ajungem la concert am avut timp sa mincam la un mic restaurant pitoresc, in Montmartre, unde ne-am lasat pe mina gazdelor noastre si am mincat mincare traditionala frantuzeasca – supa de ceapa (e grozava, stiu ca dupa nume n-ai zice, dar e tare buna), melci (umf a fost curajosul, dar am incercat si eu de la el si n-as zice nu a doua oara. lui i-au placut si mai mult de-atit) si … ah, nu mai stiu cum ii zice… ceva de ratza.. confit de canard sa fie? Asta n-am gustat ca nu mai puteam minca un gram, asa ca umf va poate spune cum a fost. Parea sa se bucure de ea tare mult asa ca rea n-avea cum sa fie. 🙂 Poze la mincare n-am facut, asa ca uite una cu La Maison Rose, unde am mincat:

La Maison Rose

La Maison Rose

Si apoi am fost sa ne luam biletele de la casieria salii de concerte Olympia, cu o ora inaintea inceperii. Si cum mai era o ora, ne-am si plimbat un picutz prin jur…

la Olympia

Ati ghicit, nu-i asa? La Olympia, cu biletele in mina

Place Vendome

Place Vendome

Place Vendome

Cine e mai fericit ca mine?

Heh, poza de mai sus are nevoie de mai multe cuvinte. Ar trebui sa se numeasca in felul urmator: „Cine e mai fericit ca mine? Sunt la Paris cu Umful meu, e un soare grozav, ma plimb pe linga L’Opera si mai e doar o ora pina la concertul la care visez de ani buni, fara sa fi crezut ca o sa ajung vreodata sa-l vad. Concertul cu melodiile lui Edith Piaf la Olympia. Pst! Si totul e real, am verificat, nu dorm! E cineva mai fericit ca mine acum?”

Place Vendome

Place Vendome

Opera din Paris

L'Opera

Si apoi am ajuns la concert. Jil Aigrot, Hommage a Piaf. Eram acolo. 😀 Statea sa inceapa… La Olympia…

Edith Piaf, Olympia

Sa fie Edith...?

Jil Aigrot, Olympia

Ba nu, e Jil. Dar muzica... Ah, muzica... Ce pacat ca n-o puteti auzi.

Jil Aigrot, Olympia

A tinut 2 ore jumate. Si totusi s-a terminat asa repede...

Jil Aigrot, Olympia

Dar mi-am luat autograf. Multumesc umf ca nu m-ai lasat sa plec fara 🙂

Si dupa concert am fost sa vedem o vestita moara… rosie, inrudita cu sala de concerte la care tocmai fusesem, iar apoi ne-am reintalnit cu „gashca” pe Champs Elysees, linga Arcul de Triumf.

Moulin Rouge

Moulin Rouge

arcul de triumf

L'arc de triomph

Champs Elysees

Champs Elysees si La Grand Rue

Si gata, nu ajunge? Apoi ne-am dus acasa. 🙂
http://s270.photobucket.com/albums/jj118/teribilisimo/paris2009/?albumview=grid – link la album

8 Comments »

  1. 1
    Mihai Says:

    „Am fost asa de vrajiti de ei, incat acum vrem si noi doi la fel. 🙂 Daca s-ar putea si de varstele lor direct ar fi grozav :)”

    Exact reactia asta o avem si eu cu Simonica atunci cind sintem „entertained” de nepotelele noastre. Doua bucati, daca se poate automat de virsta lor 🙂

  2. 2
    sof Says:

    Di, genial, stiai ca ai puterea de a purta omul in calatoriile tale?
    Descrii totul de-mi pare ca am fost si eu acolo!

  3. 3
    sof Says:

    Mai vreau orez …din ala bun..facut de tine!

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Mihai, hai ca pina la urma tot o sa trebuiasca sa va produceti vreo doi, chiar daca de varste mai mici, initial… Noi la concluzia asta am ajuns, ca nu ni-i da nimeni gata vorbitori si amuzanti. Numai productie proprie…

    Sof… mai fac… Culmea e ca mai am si acum din ce am gatit simbata 🙂 Dar mai e doar vreo doua linguri. (strict secret FYEO – se face asa de simplu ca daca tot iti place ai putea sa-ti faci singura intr-o juma’ de ora. drept e ca n-ar mai fi facut de mine 😛 asa ca mai bine lasa)

  5. 5
    sof Says:

    Orezul tau e bun, si e doar al tau, eu vin sa mananc la tine orez, da? Ala e orezul tau!

  6. 6
    teribilisimo Says:

    🙂 Stii ce-i amuzant? Ca ala era pui cu orez, nu numai orez. E bine ca iti place macar o parte din el, oricum 🙂

    Am vazut ieri o reteta de aperitive calde foarte usor de facut si apetisante cu pui si bacon. Plus o reteta de clatite cu brinza la cuptor. Poate fac asta data viitoare. Voi si umf sunteti subiectii mei de testare 🙂 De fapt… tot se plingea Geo ca pentru ea n-am gatit niciodata – ma gandesc sa o numesc si pe ea subiect de testare simbata asta.

  7. 7
    sofia Says:

    Da, da, da!
    Si Geo subiect de testare, evident! La clatite sa pui si stafide:D!
    Promit ca vin cu burta goala!
    Vineri , daca vreti sunteti voi invitatii mei!
    Carne la garnita….si mai vedem noi ce!

  8. 8
    nlive Says:

    mai fericita ca tine sunt eu, desigur. si chiar mi se pare normal


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

