Poze de la Paris

Pai dupa cum ati aflat, am ajuns si la Paris… si in ciuda predictiilor de oracol stricat ale lui weather.com, am avut vreme buna. Doar la inceput a fost mai innorat, cat sa vedem Notre Dame de Paris intr-un decor sumbru care i se potriveste. 🙂 Era frig, dar turistii nu lipseau. Ma intreb cum e vara… Cred ca va trebui sa ma duc sa aflu la un moment dat. 🙂

Notre Dame de Paris

Notre Dame de Paris

Umf infrigurat la Notre Dame

Umf infrigurat la Notre Dame

Apoi a inceput sa se intrevada soarele, si cum mergeam noi pe Ile de la Cite, cand in dreapta, cand in stinga, uitandu-ne si pozind tot ce statea nemiscat, dintr-odata a iesit o raza de soare si a inceput sa se joace de-a v-ati ascunselea printre nori. Cand o vedeai, cand se ducea… Am incercat s-o surprindem, dar era prea agila. Abia cand a obosit am reusit s-o tragem in poza, dar asta e mai tarziu, cand ne dadeam in roata mare. Pina sa ajungem acolo, insa, am trecut pe la Luvru, sa facem cateva poze.

Le cal si le calaretz. Ile de la Cite

Le cal si le calaretz.

Piramida de la Luvru

Piramida de la Luvru

Piramida de sticla pe ape...

Piramida de sticla pe ape...

Musee Du Louvre - intrarea

Musee Du Louvre - intrarea

Arcul mic, din fata de la Luvru

Arcul mic, din fata de la Luvru

Si am ajuns si la roata, dupa o plimbare prin Jardin de Tuilleries. Cum am ajuns la roata am fost atacati miseleste de o hoarda inaripata care ne-a lasat fara mincare, dar ne-a permis sa facem fotografii. Sper ca vor fi recunoscuti si retinuti pentru atac cu arme gri cu pene. Dupa ce am scapat de banditii cu aripi am urcat in roata mare si am facut cateva poze de sus cu Champs Elysees si cu turnul Eiffel si cu Luvrul, si cu raza de soare.

La grande rue - roata mare

La grande rue - roata mare

Hoarda inaripata era calma in poza asta

Hoarda inaripata era calma in poza asta

La Tour Eiffel

La Tour Eiffel

Arcul de triumf

Arcul de triumf

Tuilleries si Luvrul in departare

Tuilleries si Luvrul in departare

Raza de soare

Raza de soare

Si cand sa zici ca a iesit in sfarsit soarele si pe ulitza noastra (aia pe care ne plimbam, desigur), hop se lasa seara… Sau bine, hop intram noi sa mincam ceva si sa scriu trei cuvinte pe blog si apoi se lasa seara.

Spre Domul Invalizilor

Spre Domul Invalizilor

La Brasserie, la cateva strazi de Tour Eiffel

La Brasserie, la cateva strazi de Tour Eiffel

Aproape-aproape. Ma ridic un pic pe virfuri si suntem cam la aceeasi inaltime...

Aproape-aproape. Ma ridic un pic pe virfuri si suntem cam la aceeasi inaltime...

Tot e bine ca s-a lasat seara, ca turnul se vede mult mai bine cu luminile aprinse.

Noi doi si turnul

Noi doi si turnul

Turnul Eiffel

Noi doi si turnul

Turnul Eiffel luminat

Turnul Eiffel luminat

Turnul Eiffel si mai luminat

Turnul Eiffel luminat

Inca una si-am plecat

Inca una si-am plecat

Asta a fost prima zi la Paris. Mai pe seara revin cu pozele de duminica. Daca nu vreti sa asteptati pina atunci, mai multe poze gasiti aici: album pe photobucket.

9 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Gata, am fost si la Paris..cu tine!
    Data viitoare unde ne mai duci?
    Eu vreau Moscova…..dar de data asta vin si eu!
    Ce zici?

  2. 3
    Je Says:

    Je stie ca e pe dinafara pe aici dar Je a fost foarte entuziasmat de poze pt ca Je si-a dorit mult sa mearga la Paris cand era mai mic asa..si nu a ajuns niciodata. Asa ca je posteaza si el pe aici de bucurie constient ca enerveaza pe toata lumea. Si da Je stie ca a scris Je, Je, Je, Je de 11 bilioane de ori. Je o sa revina..

  3. 4
    teribilisimo Says:

    Sof, unde erai ascunsa? 🙂 Cum de nu te-am observat? 😀 Poate de-aia se facuse rucsacul greu? Erai intr-un buzunar? 🙂

    Nu stiu nimic de data viitoare. Ai vazut tu ca nu fac planuri pe timp lung. Sper ca pe la inceputul verii sa stiu unde mai bifez un punct pe harta 🙂

    Je, adica Tu.. acum ca esti mai mare ai putea sa te si duci… Eu zic ca merita. 🙂 Sper sa mai ajung intr-o vara, sa fie cald si sa stau mai mult, sa imi permit sa pierd o zi intreaga la o terasa privind lumea care trece. Acum doar in doua zile, n-am avut timp de stat, dar macar am facut poze, si pot sa spun ca am fost la Paris. 🙂
    (si apropo, drumul a fost tare ieftin, cu sky europe, prin viena)

  4. 5
    mihaella1 Says:

    Paris-ce imagini superbe. Anul acesta sper sa ajung sa vizitez acest frumos oras.

  5. 6
    teribilisimo Says:

    iti doresc sa ajungi 🙂 e superb. mie imi place mai ales partea veche, cartierul montmartre. visez sa petrec zile intregi pe stradutele strimte si pietruite care urca printre casute pe acolo, spre sacre coeur.

  6. 7
    elena Says:

    superb parisul am fost in luna de miere anul trecut ce sa zic merita toti banii

  7. 8
    stress Says:

    acum sunt la paris trebui sa vii vara sa vezi ce aglomeratie e 😛 e super UUUuuuuu!!!!

  8. 9
    bytza Says:

    EU AM FOST IN PARIS SH AM DEJA 10 ANI SH AM PLECAT IN PARIS LA 3 ANI


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

