Am facut paine!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la locul copilariei mele, la casa bunicilor….

Heh! Uitati introducerile in amintiri din copilarie. Ceea ce vreau sa spun acum e ca AM FACUT PAINEEEEE!

Pentru mine e o chestie fantastica. Intotdeauna mi s-a parut ceva greu, ceva ce numai bunicii stiu sa faca, dupa ani de experienta. Cred ca am pus cam multa drojdie, avind in vedere ca miroase a drojdie, dar e prima data cand fac paine si este clar cea mai minunata paine din galaxie. A crescut, este pufoasa, nu are coaja tare si nu e nici arsa. E perfecta. Painica mea. 🙂

Sunt tare entuziasmata. Am mai facut chestii pina acum dar… sunt mofturi! Acum am facut paine. E o chestie aproape sacra. 😀 Imi amintesc cum facea mamaie painea, si cum ne furisam aproape de ligheanul de plastic pus pe soba, sa vedem cum creste coca. Era ceva magic in toata treaba asta, in felul in care coca se ridica, se umfla, se facea mare, cat pe ce sa iasa peste marginea ligheanului. Si furam din coca, iar mamaie ne spunea ca ni se umfla in burta. 😀 Hihi, uitasem asta. 🙂

Am facut paine. E ceva magic la mijloc… (Si tot azi mi-au inflorit si ghioceii 🙂 o zi plina de… vraja)

Ok, m-a ajutat si Pixica un pic, n-am facut-o singura...

Ok, m-a ajutat si Pixica un pic, n-am facut-o singura...

Si era atitica...

Si era atitica...

.. dar apoi zina a miscat din bagheta magica si s-a umflat.

.. dar apoi zina a miscat din bagheta magica si s-a umflat.

Si paineeeeaaaaa! Minunata, extraordinara, prima mea paine!

Si paineeeeaaaaa! Minunata, extraordinara, prima mea paine!

Paine calda...

Paine calda...

Si... ghioceii de la Umf, care au inflorit.

Si... ghioceii de la Umf, care au inflorit.

4 Comments »

  1. 1
    Gabitza Says:

    Arata tare bine, parca ii simt mirosul, mmm…
    Si eu furam coca de paine din lighean 🙂

  2. 2
    sofia Says:

    Mamaie avea copaie de lemn, care era tot pe soba, si da, tare buna era painea ei!
    Mie nu-mi iese asa cum ii iesea ei, iar eu mica fiind , nu stateam sa ma gandesc ca trebuie sa fur secretul painii(si acum imi pare rau)!
    De atunci nu am mai mancat paine asa de buna, dar inca mai sper ca o sa reusesc sa fac eu!

  3. 3
    sofia Says:

    Ai mai primit si flori? Clar ai avut o zi perfecta!
    UMf asta e cam iubitor cu sotia lui!

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Umf asta mi-a adus ghioceii saptamina trecuta, dar abia ieri a inflorit primul dintre ei.

    Ca tot imi amintesti de Umf asta si sotia lui, luni s-au facut 6 luni de la nunta noastra. Doar ca am uitat amindoi. Complet. 🙂 Dar ne rasfatam cu un weekend la Paris, ca sa celebram aniversarea intarziata. 🙂 Sau bine, eu il rasfat pe el, iar el nu are voie sa se plinga prea mult ca il dor picioarele 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

