Gigelu’ lu’ animaloo

Gigelu’ asta e un blog cam curios, gurmand si mai nou cam prea sprinten, ca prea joaca leapsa tot timpul. Si tot vrea sa antreneze alte bloguri la joaca lui, numai ca alte bloguri n-au chef sa raspunda la intrebari cum ar fi „5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?” sau „8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?” pentru ca le considera handicapate intru totul. Na, daca as sti ca nu pot sa esuez as face orice, fiindca e clar ca mi-ar iesi, nu? Si sincer, nu vreau sa mor. Asa ca nici intrebarea despre prietenii la inmormintare nici celelalte 3 intrebari despre  „piatra funerara” si „ziua mortii” si „5 ani pina mor” nu ma atrag in mod deosebit. E o leapsa idioata si complet handicapata. As raspunde daca nu m-ar enerva asa de mult.

Auzi prima intrebare, cica „1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?„. Duh! Nu e deja clar ca platesti pentru tot ce-ti place? Iti place ciocolata, platesti pentru ea la magazin. Iti place sa te plimbi, platesti la agentia de turism sau la avion sau la hotel. Poate doar daca-ti place sa zaci pe canapea sa fie mai ieftin, dar si-asa, tot trebuie sa-ti cumperi canapeaua.

Asa ca, pe scurt, i-am zis lui Gigel sa-si tina leapsa acasa sau sa imi dea una mai inteligenta. Ce mi-o fi trebuit nu stiu, ca uite ca azi a venit cu una mai despteapta. Auziti lume!

1. ce culoare de chiloti au chilotii pe carei ai pe tine. Is cu dantela sau nu?

Mai devreme, pina sa ma uit la leapsa asta, fix aceasta intrebare am auzit-o de la colegul de birou si am cascat ochii mari. Ceee maaaa?!! Ce treaba ai tu cu chilotii mei?! Dar m-a lamurit repede – citea leapsa asta si se amuza.

Ceea ce naste o alta intrebare: Ceeee maaaaa?!!! Ce treaba are animaloo cu chilotii mei?!! Ii dau eu dantela de n-o poate duce cand o veni sa revendice berea aia de care zice mai jos!

2. cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? de cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?

Le-am purtat cam o saptamina, dar nu totimpul, ca era asta vara si le puneam numai cand ajungeam acasa, ca ma ataca pisica si ma zgaria pe picioare. Sosetele erau de protectie. Deci nu se lipeau de nimic…

3. cate perechi de pantaloni ai acasa?

Numa’ ale mele, sau si ale lui umf? Numai ale mele… hmm… se pun si blugii aia de s-au rupt dar nu-mi vine sa-i arunc fiindca-mi veneau asa de bine? Si aia pe care nu-i mai port de doi ani? Si aia care au o extragaura in genunchi de cand m-am jucat cu cateii? Si aia de i-am luat de la Geo? Si aia care n-au gaica la spate si pe care nu pot sa-i port? Pai, daca socotesc… multi, nu stiu. Daca-s si ai lui Umf… si mai multi cu inca vreo 3-4-5. A, se pun si aia scurti????

4. tiai facut pantofii de dimineatza? daca ai adidasi, cand iai spalat ultima data?

Never. Sa-mi fac pantofii??? Eu mi-i cumpar! 😛

5. imagineazate peste 5 ani. te-ai ingrasat?

Da, am 95 de kile, port shortz, sunt la bucatarie, am o droaie de copii, sunt grasa, neepilata, cu bigudiuri in barba… aaa, stai ca eu n-am barba!!! Asta erai tu, nenea animaloo. Imaginatia imi joaca feste.

Focus! Focus! Aaaaaaaaaaaaa!!! Iar am barba, doar ca acum e alba, am 120 de kile, port haine rosii si sunt inconjurata de omuleti mici cu urechi ascutite care prefera culoarea verde! Nu imi mai imaginez nimic! Gata!!! Ajunge! O sa trebuiasca sa treci sa ma vezi peste 5 ani si descoperi atunci daca m-am ingrasat sau nu.

6. daca un reporter tzar pune o intrebare indiscreta, lai pocni in muaca?

Vaaai, nuuu. M-as rosi toata si n-as mai spune nimic. Dar de ce ma intreaba reporterii ceva indiscret? Imaginatia ta ma vede vedeta in 5 ani?

7. care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?

Inc-o vodca si inca-o pruna
Semeni vant, culegi furtuna. […]

Patru sosetzi ruptzi in cap
Are toate gaaaaura
Se vede lumea prin ea
Intr-o alta aaaaura.

8. care este opinia ta privind razboiul din fasia gaza? esti de parere ca magda ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu tolea la faza asta?

Asta este intrebarea care m-a facut sa raspund la acest minunat chestionar, fin’ca voiam anume ca sa spun ca am vazut la o prietena ce are OTV la televizor ca Magda Ciumac a disparut si ca sunt sigura ca deja s-a dus in Gaza ca sa intervina. Parerea mea e ca Tolea musai sa se duca si el. Si cameramanul de la OTV ca sa vedem si noi tragedia moderna a celor doi in timp de razboi.

9. daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din romania?

Fiindca s-a pus problema odata, la intrebarea asta am un raspuns pregatit: mi-as lua tot. N-as putea sa plec fara familie si prieteni. Si pixica. Si cateii.

10. daca teai intalni vrodata cu animaloo (da io) iai da o bere?

O bere si doo castane in cap ca ma intreaba de chiloti pe blog.

In incheierei vreau sa-i multumesc lu’ Gigel si lu’ animaloo ca mi-a dat ocazia sa-mi afirm personalitatea punandu-mi astfel de intrebari inteligente si maiestuoase.

Edit&Update: Si vreau sa mai spun ca am stat sa-i raspund la multitudinea de 10 intrebari fiindca azi mi-a dat un banc simpatic pe care voiam sa-l reproduc aicisa, ca-mi pare prea adevarat, despre programatori.

Cica un astronom, un fizician, un matematician si un programator se duceau cu trenul la o conferinta. Si cum treceau ei granita unei tari oarecare ($COUNTRY, zice bancul, dar ce conteaza?) vede astronomul o vaca neagra si le spune celorlalti – toate vacile din tara asta sunt negre. Fizicianul sare repede si spune – nuu, n-are cum. vrei sa spui ca exista dovezi ca sunt niste vaci negre in tara asta. Se baga si matematicianul in discutie – ba sa-mi fie cu iertare, dar adevarul e ca exista cel putin o vaca in tara asta care e neagra pe cel putin o parte. In momentul asta programatorul, care visase pina atunci ia si el parte la discutie: – ieta! Muu-Muu!!!

Lasă un răspuns

