Joc de chinuit mintea

Aveti ceva timp liber si nu stiti cum sa-l umpleti? Ce ziceti de un joculet?

Este creatia unei minti cretze si ingenioase, minte pe care-ti vine s-o feliciti si s-o trimiti la origini in acelasi timp. Uneori. Uneori te amuzi ca a fost asa simplu.

Tot scopul joculetului este sa treci la nivelul urmator, si la urmatorul, si la urmatorul, avind 200 de niveluri pina acum. Iar eu am ajuns ieri la nivelul 99 si inca tot acolo sunt. Daca treceti nu-mi spuneti cum… sau… dati-mi si mie un indiciu, ca mor aici. Am creierii pe bigudiuri si tot nu-mi dau seama.

A, si primul nivel are o sageata si un buton, sageata iti arata butonul si scrie apasa pe buton. Asa ajungi la nivelul 2. Nu va ingrijorati, devin mai grele pe masura ce joci. E grozav jocul.🙂

http://www.levelgame.net/

4 Comments »

  1. 1
    daniela Says:

    bre … ai scapat de nivelul 99 ?

    eu mi-s la un modest 77.

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Da, am trecut, dar am citit walkthrough la nivelul 99, si nivelul 120. acum sunt la 121 care stiu cum se face dar n-am timp de el, ca-s la serviciu.

    Alexandra in schimb a facut nivelul 99 fara probleme si fara walkthrough.

    eh… chestie de inspiratie.
    Dar asa-i ca e simpatic jocul?😀 Iti vine sa-l iei la pumni pe ala de l-a facut, dar nu poti sa nu recunosti ca e inteligent.

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Update: Mda. stiu cum se face nivelul 121, dar cred ca daca-l mai vad o data fac crize. Am incercat de vreo 20 de ori sa trec cu bulina mea prin sfrijitura de tunel si sa nu ating cumva de zona exterioara, dar n-am reusit, si mai am un pic si impusc pe cineva, asa ca ma gandesc sa stau vreo doua zile fara sa-l vad. Tunelul ala cred ca e mai mic decat bulina uneori. Nu e posibil sa-l trec. Cum fac?

    imi trebuie un chirurg cu mina sigura. am dat mousul pe slow de tot, sa nu se miste aiurea, am miscat piel cu pixel, si tot am gresiiiiit.

  4. 4
    daniela Says:

    hm … mi-ai facut pofta sa ma reapuc de el :))


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

