Good morning ladies and gents

M-am intors, am revenit, sunt aici. Dupa indelungatul asediu asupra laptopului meu, pe care l-as putea numi asediul de doua saptamani, dupa modelul razboiului de o suta de ani, am reusit in sfarsit sa resping atacatorii si sa recuperez accesul la calculator, la piticii inclusi in el si la internet. Asta s-a intimplat numai si numai fiindca trebuia sa vin la serviciu azi dimineata si nu puteam fara laptop. Altfel, probabil ca era inca sub ocupatie straina.

A, La Multi Ani! Ca tot mi-am adus aminte, s-a terminat un an si a inceput altul. Si ce an a mai fost asta de s-a terminat! Tare bun an. 2009 trebuie sa-si puna serios mintea ca sa il intreaca. Desigur, vorbesc din punct de vedere strict personal si trec cu vederea chestii minore, precum criza economica mondiala, criza umanitara din darfur, sau chestii majore, ca spatele lui umf si buba de pe buza lui geo. Toate astea ma privesc, intr-o masura, dar nu se aduna suficiente cat sa traga in jos frumusete de an. Ma privesc… cu ochelari, ca sa fiu precisa. 🙂

A fost un an grozav. Jumatate de an am petrecut-o pregatind nunta, si cand in sfarsit a venit a fost cum am vrut-o, si urmatoarea jumatate am petrecut-o fiind incantati ca ne-am casatorit, ba pe acasa ba in deplasare, cu vaporul, cu avionul, cu masina si uneori, in rare ocazii, chiar si pe jos. 😛 Si ca un an care se respecta, s-a terminat cu un concediu de sarbatori, un craciun in familie, brazi, cadouri, manusi, o zi de zapada la munte, un revelion de trei zile cu prietenii, implinirea unui vis pentru noul an si, fix in ultima zi din an, cu terenul pe care ne vom face o casuta de vis. Pe 31 decembre am devenit fericitii proprietari a unei bucatele de teren (pasune, pe numele ei) la marginea padurii, cu un peisaj de poveste, unde daca te trezesti dimineata si te uiti pe fereastra ajungi sa petreci restul zilei zambind. 🙂 Asta, sigur, daca ai fereastra pe care sa privesti. Pentru moment eu n-o am, dar o veni si vremea ei. Acum am doar un vagon vechi si ruginit pus intr-o rina pe teren, cine stie din ce motiv si din ce timpuri imemoriale, pe care l-am numit in secret Vagonul Vasile, dar n-o spun cu voce tare fiindca apoi ma atasez de el. Si asta nu-i bine, fiindca Umf nu-l place pe Vagonul Vasile si vrea sa-l trimita la fier vechi. Sa facem o petitie pentru salvarea Vagonului Vasile? Dar totusi chiar sta in drum… nu stiu ce sa fac cu el.

Vedeti si voi, deci, anul care a trecut a fost tare frumos, si am impresia ca si asta de-i acum a debutat bine. Urmeaza sa fac ceva pentu suflet, ceva care inseamna implinirea unui vis si de care am sa va povestesc alta data. Acum va pup si va doresc un an grozav si plin de fericire.

4 Comments »

  1. 1
    Gabitza Says:

    Mi-era dor de postarile tale 🙂

  2. 2
    sofia Says:

    Sa a fost un concediu frumos! Recunosc, esti o bucatareasa buna ……am mancat la tine o saptamana:D, nu-mi vine sa cred!
    A, ce e „lucrul pentru suflet” …..ce cred eu? Stii tu , chestia aia cu care te stresez mereu!
    Pup!
    Sa ai un an bun, sa fie sanatate, si sa se implineasca toate dorintele tale de „latifundiara”!
    Pupic!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    gabitza, n-am vrut sa stau departe atita timp. acum o sa trebuiasca sa recuperez. 🙂

    sofia, eu n-am gatit nimic. 🙂 mincarea era de la tine, iti amintesti? 😀 insa mi-a placut sa va am pe la mine.

    cat despe lucrul pentru suflet, toate la timpul lor. dar tu stii despre ce e vorba deja, ti-am zis…

  4. 4
    sofia Says:

    Da, stiu despre ce e vorba, dar uneori curca din mine mai vorbeste!
    DA, ai dreptate toate la timpul lor, deja am devenit obsedata de o anumita chestie si cred ca si alte persoane sunt, desi e clar ca nu sunt!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

