Am visat ca visasem…

Cronologic vine cam asa: am visat o prietena, pe care n-am mai vazut-o de mult, si cand m-am trezit m-am gandit ca daca tot am visat-o poate inseamna ca ar trebui s-o sun sa vad ce mai face, numai ca apoi m-am trezit si mi-am dat seama ca visasem si asta.

Am visat ca visasem despre ea. Tot ce-mi amintesc e ca am visat ca m-am trezit si ca ma gandeam s-o sun sa-i spun ca am visat-o.

Mai are sens s-o sun, sau se anuleaza reciproc cumva? Si daca o sun, ce-i spun? Te-am sunat ca am visat ca te-am visat in vis si cand m-am trezit din visul din vis am vrut sa te sun…?! Totusi, nu ne-am mai vazut de-o vreme, n-as vrea sa creada ca m-am tampit de tot intre timp…

3 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    o poti suni sa o inviti la un suc, sa vezi ce a mai fcut, sa mai vorbiti si voi!
    A suna pe cineva e foarte frumos, mai ales ca nu ati ami vorbit de mult timp!

  2. 2
    daniela Says:

    ma faci sa ma simt cam vinovata😀

    si eu zic sa o suni, dar fara sa ii povestesti visul visului deocamdata … o incoltesti la suc si atunci aplici tehnica descifratului viselor proprii

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Da mai fetelor, dar treaba cu sucul e problematica, fiindca sta in bucuresti, iar de sunat, asa din senin… cum sa va spun… chiar e o vreme de cand nu ne-am mai vazut…

    poate acum cu sarbatorile si zilele libere sa mai trec eu prin bucuresti, si atunci am prilej s-o sun, ca na, sunt pe acolo, sa iasa cu mine la suc🙂
    Deci treaba e ca mai astept un pic pina s-o sun… dar si eu zic la fel, trebuie sunata. Visele din vise sunt importante, chair daca nu-mi aduc aminte ce visasem.🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

