Poze din Abu Dhabi

Cum Dubai deja nu mai era un loc nou, ci unul cunoscut, nu m-au mai mincat degetele sa fac atitea poze, asa ca am foarte putine sa va arat. In schimb am fost in Abu Dhabi o zi, cateva ore, si am facut acolo niste poze dragutele. Aici mai jos in varianta mica, click aici (photobucket) pentru varianta medie. Varianta mare e la mine pe computer, dar e prea mare pentru web. Cate 2-3 MB pe fiecare poza. Prea mult.

Turn Moschee Kalifa cumva - sa retineti voi nume arabe, ca eu nu reusesc!

Turn Moschee Kalifa cumva - sa retineti voi nume arabe, ca eu nu reusesc!

Eu si Moscheea

Eu si Moscheea

Inovatie vs Traditional

Inovatie vs Traditional

Flori si moschee

Flori si moschee

Cel mai vechi colt din Abu Dhabi

Cel mai vechi colt din Abu Dhabi

Moscheea de linga vechiul fort Al Hosn

Moscheea de linga vechiul fort Al Hosn

Aceeasi moschee, alt unghi

Aceeasi moschee, alt unghi

Fortul Al Hosn, cea mai veche cladire din Abu Dhabi

Fortul Al Hosn, cea mai veche cladire din Abu Dhabi

Cladire noua, de pe Corniche - faleza lor

Cladire noua, de pe Corniche - faleza lor

Corniche (faleza)

Corniche (faleza)

O poza dintr-un mall din Abu Dhabi

O poza dintr-un mall din Abu Dhabi

Emirates Palace, Abu Dhabi

Pazit de un gard impunator, Emirates Palace (hotel & resort)

Emirates Palace, Abu Dhabi

Totusi se poate intra la Emirates Palace

Fintini

Fintini arteziene

eu intre doi curmali

Eu intre doi curmali imensi

Tot eu, tot pe acolo

Tot eu, tot pe acolo

Se vede asa frumos soarele asta la asfintit printre tzisnitori...

Se vede asa frumos soarele asta la asfintit printre tzisnitori...

Pe trepte in sus

Pe trepte in sus

Pe trepte in jos

Pe trepte in jos

Tot pe trepte

Tot pe trepte

Moschee in asfintit

A treia moschee ca marime din lume, vazuta de pe autostrada

Astea sunt pozele frumoase din Abu Dhabi. Am facut mai multe, dar nu toate-s grozave. merita sa le vedeti si mai maricele, aici. Click!

5 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Imi plac pozele , ma transpun si pe mine putin pe acolo!

  2. 2
    Roxana Says:

    Foarte frumoase pozele! Trebuia sa fi vizitat insa si moscheea aia mare, e superba!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Se facuse tarziu si trebuia sa ne intoarcem in Dubai, ca altfel am fi mers. Era in plan, dar nu ne-am incadrat in timp.

    Tu ai venit din Kenia? Sau nici n-ai plecat?

  4. 4
    Gabitza Says:

    Imi place mult „Inovatie vs Traditional”.

  5. 5
    teribilisimo Says:

    multumesc gabitza 🙂
    am ales si eu ce mi-a iesit mai bine, ca iti dai seama ca am facut vreo suta-doua de poze in abu dhabi. noroc ca au iesit cateva dragute.

    multumesc sof 🙂
    nu cred ca pozele astea surprind atmosfera de acolo, dar au prins un pic din frumusetile locurilor. poate ar trebui sa pun si cateva de atmosfera…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

