Mos Nicolae ma gaseste racita :(

M-am contrat in dureri cu umf. Pe el il doare capul de vrea sa bata pe cineva. Eu nu vreau sa bat pe nimeni, dar ma doare gatul si pieptul, ca si cum de fiecare data cand tusesc e un ciocanel mic care ma pocneste. Si tusesc des. 😦 A naibii treaba. Incepe sa ma doara si pe mine capul. Nu e bine deloc. Imi trebuie o pastila, ceva.

quarelin1355835

Mi-e foame. Am mincat doar o feliuta de pizza la prinz. In timp ce o mincam mi-am dat seama ca nu mi-e foame, si m-am oprit. Restul ma asteapta in bucatarie. Acum mi-e foame si as minca-o, dar scriu si asta e o activitate care nu poate fi intrerupta.

pizza_slice

Mi se sterge tatuajul cu henna. Incepuse sa-mi fie drag. Uite asa arata in faza incipienta. Adica fix dupa ce am dat pasta de henna jos de pe el. Apoi s-a mai maronit, nu mai era asa portocaliu turbat. Era chiar frumusel… Il vreau la loc. Are cineva henna?

henna-mea

Seara asta sau la noapte vine mosul nicolae. Si eu nici macar sosete nu am luat. Sosetele pe care le-am aruncat, care trebuie inlocuite. N-am luat. Fiindca umf a lucrat cam toata ziua si toata noaptea si azi din nou. Eu cu cine sa merg sa iau sosete si rafaello? (Si fara rafaello nu vine mosul, ca are si el niste cerinte minime. Musai sa fie rafaello!) Mmmm.. inca mi-e foame, dar acum mor dupa rafaello. Asa pufoase si bune.

rafaello

Sa-l sun pe umf din nou, sa vad daca mergem la cules de rafaello.

A, am pus pozele pe laptop, dovada poza cu henna, dar inca n-am avut timp sa le aranjez. Abia de le-am vazut. Insa am cateva bune. Bine ca e weekend si in sfarsit am putin timp si pentru poze. O sa fie cateva frumoase din Abu Dhabi, cateva din Desert Safari si altele de pe fundul marii cu diverse vietuitoare subacvatice. A, si daca mi-au iesit, si una sau doua cu hotelul Atlantis cel bengos. Din Dubai am tare putine poze, dar poate gasesc cateva de cand am fost la shisha…

1 Comment »

  1. 1
    sof Says:

    Dia, ai poze faine din Dubai, si cand am fost pe la tine parea ca ai o tona de mancare!
    Daca vroiai sa mergi la cumparaturi puteai sa suni, se rezolva repede! Eu inca astept mosul!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

