Astazi e ziua… fara sosete

Astazi e ziua cand am in sfirsit timp sa scriu 10 cuvinte pe blog.

Astazi e ziua cand o sa descarc pozele din dubai care sunt inca pe camera. (promit! parol!)

Astazi e ziua cand am primit bancnota de 100 de miliarde de dolari.

Astazi e ziua cand i-am aruncat -din greseala- odata cu gunoiul, toate sosetele negre ale lui umf. (ok, era aseara, dar se incadreaza in 24 de ore)

Astazi e ziua cand imi iau pixica inapoi acasa.😀

Astazi e ziua cand am auzit povestit cum unul dintre vecinii lui andrei se lua de masina de pompieri venita la incendiu ca a oprit pe locul lui de parcare. (trebuie s-o auziti de la el, am ris de n-am mai putut)

Astazi e ziua cand… eh, ce mai conteaza? Hai mai bine sa va povestesc cum e cu sosetele. Povestesc si de dubai, cand pun pozele.

Venind noi din concediu cu doua geamantane de haine, urmarea logica este ca vom avea de spalat gramezi. Si am pus la spalat, partea non-neagra de rufe. Partea neagra nu mai avea loc pe suportii de uscat rufe, asa ca am aminat spalarea lor. Pina aseara. Drept urmare, punga cu sosete negre (si… lenjerie intima, tot neagra) a zacut linga masina de spalat doua zile, pina s-au uscat hainele de pe sirma. Si din nefericire tot acolo si-a trait viata si punga de gunoi. Asa ca aseara, venind eu de la serviciu hotarita sa pun la spalat, m-am impiedicat de punga de gunoi de linga masina de spalat. De pungile de gunoi de linga masina de spalat. Suparata ca atita gunoi – doua pungi pline! si doua sticle goale! – pot sa stea neduse si sa ma incurce in procesul spalarii rufelor, le-am luat pe fiecare de cate o ureche (sau cate un dop) si le-am dus la ghena de gunoi. M-am intors fericita ca acum am loc sa bag rufele in masina si… ia rufele de unde nu-s!

Atunci m-a traznit ideea… Nu cumva… si cocosu-ngaima „Da”! (nu stiti poezia? aduceti-mi aminte, v-o zic alta data. e o poezie frumoasa. incepe cu „undeva, intr-o padure, cu alune, fragi si mure…”). Si mi-am dat seama ca abordasem o solutie mult mai radicala decat spalatul. Aruncasem cu totul rufele murdare. Eh, o parte dintre ele. Partea apartinand lui Umf.🙂 hihihi. „Sosetele mele de tenis? Toate?” „Da iubitule, toate sosetele tale negre…” si adaug incet: „si… underwear… stii… mai ai doua perechi in sertar si… aia de pe tine…”

Mosul meu nicolae (poreclit umf) mi-a adus telefon smecher cu taste multe. Din pacate se pare ca umf n-a prea fost cuminte si mosul lui, in loc sa-i aduca, i-a luat. Pacat ca n-a asteptat sa le spal, ca le lua curate.😀

Azi mergem la cumparaturi… de sosete.🙂

13 Comments »

  1. 1
    daniela Says:

    Am vazut eu ca pe la inceput incercai sa ne duci cu vorba, sa pitesti patania sub un maldar de alte vesti neimportante…
    😀 Era fain daca va duceati sa incercati sa le recuperati. Cine stie ce mai aflati despre viata de noapte a Pitestiului … si ne povesteai si noua, neinitiatilor.

    Am inceput sa ma gandesc la sertarul plin de sosete (la care ma mai abonez si eu din cand in cand) si ma gandesc ce criza ar fi pe noi sa patim asa ceva – mai ales cum suntem amandoi cu capu dihai in nori.

  2. 2
    sofia Says:

    Ai cam mult bani!
    Ai de unde cumpara sosete:D!

  3. 3
    teribilisimo Says:

    da, am 100 de miliarde de dolari. Dupa ce inchei treaba aia cu foametea mondiala si imi cumpar doua insule in pacific, imi fac parc de distractii si alte cateva maruntisuri, cred ca imi ramin destui bani sa-i iau si sosete.😀

    dani, daca erau in sertar nu pateau nimic sosetele! din nefericire erau in punga, abia scoase din geamantan…

  4. 4
    Iepurator Says:

    well… fascinanta treaba cu chilotii. acum intrebarea este daca perechea roz cu hipopotami albastri a ramas. Si daca a ramas, este in sertar sau pe el? La sosete este vina ta exclusiv. Noi de obicei le tinem rezemate ordonat de perete astfel incat sa nu incurce pe nimeni.

  5. 5
    teribilisimo Says:

    sigur ca n-as putea face greseala de a spala perechea roz cu hipopotami albastri impreuna cu rufele negre – deci e in siguranta – insa ma intreb de unde ai putea avea tu astfel de informatii despre garderoba lui umf… ?😛

  6. 6
    Roxana Says:

    Iepurator, poti sa stai linistit! Pe cei cu hipopotami i-a uitat in Dubai, deci sunt safe, alaturi de cei cu iepurasi (oare de-aici si nickname-ul tau?)…

  7. 7
    Iepurator Says:

    pai teoretic sunt 2 posibilitati… saptamanile lungi din lumea araba unde bip bip sau este un episod din seria nu te mai plimba in chiloti ca mi se face rau, inchide usa la buda cand lansezi nucleara, ai baut tot baxul de pepsi, etc…😉

  8. 8
    Iepurator Says:

    eeee… te bagasi in seama Rox… afla ca eu am cu ornitorink iar iepurator vine de la faptul ca asa pronunt eu cuvantul epurator… deci este ceva dur cum ar veni, ceva razboinic. Deci aia cu epuri nu pot fi decat ai domnului Razvan

  9. 9
    Umfu' Says:

    Deci ca sa lamurim treaba: chilotii mei roz cu hippos sunt exclusiv pentru intalnirile intre mine si Iepurator. Dar cum iepuratorul, gura mare, spune din casa, am fost dat de gol. Aia este. Si roxana se inseala, cei cu hipopotami (dar de culoare gri) sunt ai unui coleg nu ai mei, da?

  10. 10
    Umfu' Says:

    Revin cu o completare … is this you darling: http://media.npr.org/news/images/2007/jan/16/rabbit540.jpg ?

  11. 11
    teribilisimo Says:

    aha, aha, deci aia cu iepuri ai lui razvan, aia cu hipo gri ai .. cui? Incep sa inteleg… UNDERWEAR PARTY!!!

  12. 12
    Roxana Says:

    Hai ca am fost simpatici!! You guys made my day!!
    Deja stiu ce cadouri o sa va iau din Nakuru…. zebre, leisori, tigrisori… (hipos,ornitorinki,epuri ies din calcul ca aveti deja)🙂
    Diana, hai ca a fost cea mai reusita postare!🙂

  13. 13
    Iepurator Says:

    Roxana te rog sa vorbesti frumos. Noi nu am zis nimic de Iakuru, Nakuru, Iotekuru si alte chestii. Si daca tot te duci ar fi interesant sa aduci ceva chiloti pe care sa scrie numele localitatii. Umfule nu am putut sa mai tin in mine de aia am dat din casa🙂 Insa daca mai exista o pereche cu hipo pe care nu si-o adjudeca nimeni avem mari probleme…


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

