Cum stii pe cine sa nu votezi

Nu prea-mi place politica si parerea cu care am ramas dupa 10 ani de dus la vot a fost ca ma cam duc degeaba, fiindca nu este nici un catindat care sa merite votul meu. Nu ca votul meu ar fi special. Nu e nici un candidat care sa merite sa fie ales, aia voiam sa spun.

Poate ca acum ca se voteaza unul singur ar mai fi vreo sansa. Numai ca acum e mai multa confuzie ca oricand. Am stat sa caut si sa vad ce e cu colegiile si ce se voteaza. La mine in judet sunt 4 locuri de senator si 9 de deputati. Candidati – puzderie. Care e lista pe care trebuie sa ma concentrez eu? Pai… la senatori e simplu: un singur loc pe tot orasul Pitesti.  6 candidati. La deputati a fost mai greu, dar pina la urma l-am dibuit. Colegiul 7. Alti 6 candidati.

Si cum aleg intre ei? Pai.. prin eliminare. Cel mai mult ajuta blogul lui vivi si harta politicii romanesti de acolo, unde spune cat de des dau pe la parlament deputatii din ultimul mandat (2004-2008). http://www.vivi.ro/politica/index.php Dati un click ca merita.

In felul asta am aflat eu ca un actual deputat care candideaza la senator de Pitesti, Stireanu, are o prezenta la votarea legilor din parlament de 23.77 % (adica sub un sfert, da?! in rest se plimba omul) si in 4 ani a luat cuvintul fix o data, atunci cand a depus juramintul. (deci nici cand e acolo nu face mare brinza) Si-a pus numele linga alti deputati pe 3 initiative legislative in astia 4 ani, toate respinse. Deci… ce-a facut omul asta pina acum, ca sa merite sa fie senator? A chiulit si a dormit in parlament?

Asta ajuta la cei care au fost deputati pina acum. La senatori nu se aplica, fiindca ei nu au datele astea publice. Cred ca de-aia e mai bine in senat, ca poti dormi sau chiuli fara sa stie omul pe care-l reprezinti si care te-a votat pe ce da banul. Treaba e ca multi dintre candidati au fost alesi locali, presedinti si vicepresedinti de filiale locale de partid, prefecti si fosti prefecti, adica la astia nu poti sa stii daca au facut ceva sau nu, decat sa caut pe net ce se mai spune despre ei. Sau sa-l pun pe colegul sa caute el. El mi-a gasit un site frumusel http://www.coruptiainarges.ro/detalii_pers.php?id=230 dar cum asta nu-i in colegiul meu, nu ma prea intereseaza…

Dar domnul Niculescu-Duvaz e in colegiul meu si a fost si deputat. Si ma uit iar la vivi pe blog si vad ca a fost prezent la 35% din voturile din parlament. Deci asta n-a avut asa multa treaba ca musiu Stireanu de mai sus, a chiulit ceva mai putin. N-a fentat decat doua legi din trei. Cum se poate ma, ca citesc la vivi ca americanii sunt aproape toti la toate legile, cum pot aia sa-si rezolve problemele in timpul liber? Ca e clar ca ai nostri nu pot. Macar Niculescu-Duvaz a mai avut activitate, hai, ca a vorbitu omul, n-a dormit, dar si-a luat doua treimi din salariu degeaba? Pai si-a luat. Tot 3 initiative de legi in astia 4 ani. Si a mai fost si ales pe listele din Tulcea mandatul asta. Atunci ce cauta in Arges acum? Ce stie el de Pitesti?

Mda. Mai sunt personalitatile mondene, cum ar fi Florin Calinescu, care (am pus virgula, da, nu e cacofonie, desi in fapt cred ca ar merita sa fie…) s-a gandit sa isi traga si el fotoliu de senator. Ca tot a imbatranit si il cam trage la somn in miez de zi. Unde sa doarma si el, daca nu in senat? Apoi, ma intreb eu, de ce fix in Pitesti s-a gandit sa candideze? Nascut parca la… Timisoara? Oricum, in Banat undeva. Cum ma reprezinta pe mine, pitesteanca, un om care habar nu are de realitatile de aici?

Dar mai bine ma opresc. Am eliminat deja o parte, las restul pe mai tarziu. Parca vad ca ramin fara nici un candidat… Si pe deasupra imi spun colegii ca eu le am cu politica asa cum le are baba cu mitraliera. Tin insa se mentionez ca baba le are binisor cu mitraliera! A se vedea pe youtube.

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Nota 10, bun articol!
    Sunt profa de info, dar primesti 10 cu felictari!
    Genial!

  2. Sofia, ai uitat să îți pui la nume link către blogu ăla în paragină al tău. 🙂

  3. 3
    teribilisimo Says:

    sofia s-a suparat pe lume si pe blog si se face ca l-a uitat de tot.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

