Fishy fingers

There’s something fishy about that. I don’t know if something is rotten in the state of Denmark, but something is definately fishy with fish fingers.

Hmmm….

N-am vazut niciodata un peste sa aiba degete. Si-atunci cum de se vind in magazine degete de peste? Ar fi trei posibilitati: ori pestii au degete, ori pestii n-au degete, ori… trebuie sa mai fie ceva care-mi scapa.

Din cate stiu eu pestii n-au degete, dar, pe de alta parte, azi am mancat degete de peste, deci… pestii au degete. O fi vreun secret pastrat de marile corporatii care vor sa ascunda cruzimea fata de pestii pe care-i lasa fara degete? Ah, si eu tocmai am ajutat in acest complot mondial de a lipsi pestii de degete, fara stirea lumii. Am cumparat 10 degete!

Ma simt ca si cum as fi incurajat child-labour. Am mancat degete de la 10 pesti. Sau poate de la unul singur? Oare cate degete are un peste? O fi avand 10? Oare are si la maini si la picioare?

Hmm… heh… se poate oare… sa fi mancat degetele de la picioare ale unui peste? :-& yuck!

8 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Peste, poate era un om care se credea peste, sau care poate si era ca zodie, ca…..

  2. 2
    sofia Says:

    Dia, blogul tau ….acum are motiv sa aiba brazi, vin sarbatorile!

  3. 3
    Gabitza Says:

    Ai fost in Carrefour in weekend? Nu numai ca lasau pestii fara degete, dar dadeau si la degustare for free 🙂

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Oh, doamne! Bine ca n-am fost pe acolo cand se intimpla asta. Azi dimineata m-a emotionat un reportaj in care unui nene i-au murit oile fiindca au mincat seminte toxice imprastiate pe camp, si nu ii stiam nici pe nene nici pe oi. Iti dai seama ce tragedie ar fi fost daca vedeam incurajat consumul de degete de pesti? Sarmanii pestisori ramasi fara degete, ce fac ei?!

    Sof, prefer sa nu ma gandesc la varianta ta. Sincer, prefer degetele de la picioarele pestelui decat … bleah, nu ma mai gandesc, ca acum vomit!

    Si da, vin sarbatorile, intr-o luna jumate… Dar blogul meu are motiv sa aiba brazi tot timpul fiindca nu si-i poate schimba 🙂 Ar insemna sa schimb toata tema, si m-am obisnuit cu ea. Culorile, scrisul asta maricel, asezarea… daca le-as schimba ai intra aici si ai zice ca ai gresit adresa. Asa ca si la vara tot brazi si stelute si sanie cu reni o sa vezi aici 😀

  5. 5
    daniela Says:

    Mai, dar am stat nitel sa gasesc sania ai … faci omul sa se intrebe.

    Eu am papat degete de calmari … aici e de inteles, ca probabil e e vorba de tentaculele lor cu ventuze … am simtit eu ceva crocant pe acolo.

    Revenind la dilema cu pestii, o sa-i intreb pe unii dintr-un acvariu pe care il stiu ca este la un restaurant … si sa vedem: daca se sperie si fug inseamna ca au degete si nu vor sa le fie luate.

  6. 6
    teribilisimo Says:

    stiu si eu un restaurant (chinezesc) care are un acvariu la intrare, cu vreo 4-5 pesti mari, dar n-are nici unul degete.

    totusi… am auzit si eu: chinezii aia maninca orice, asa ca se poate sa fi avut candva degete.

  7. 7
    nlive Says:

    care sanie?

  8. 8
    teribilisimo Says:

    mai cauta 😀 e acolo 🙂
    sus de tot, deschide ochii bine 🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

