Mamma Mia!

Cand mi-a spus Umf ca a vazut filmul in Dubai m-am suparat asa, nitzel, ca s-a dus fara mine, dar am zis lasa, ca-l vad si eu. Si ba am aminat, ba am uitat, important e ca n-am ajuns sa-l vad pina azi. Acum sunt suparata din nou pe umf, fiindca mi-a zis doar ca e un film bun si o sa-mi placa, dar nu mi-a zis cat de grozav e, nu mi-a zis ca trebuie sa-l vad chiar atunci. Noroc ca umf e iar in dubai si nu pot sa-i trag un ghiont intre coaste pentru asta.

Ei bine, e superb. Nici nu mai pomenesc muzica, fiindca na, e evident, doar e ABBA, cum ar putea sa nu-mi fi placut muzica? Dar melodiile au facut parte din actiunea filmului si s-au integrat asa de bine incat nu pot sa zic ca e un musical, ci un film unde unele scene se canta. Se pare ca poti sa traiesti o viata intreaga in cantece de la ABBA. Au un cantec pentru orice situatie.

Iar filmul in sine, o comedie grozava. La toate filmele pe care le-am vazut anul asta, luate impreuna, n-am ris cat am ris acum. Si nu ma uit la filme de groaza de obicei, parol! Comediile sunt preferatele mele. Pacat ca sunt prea putine cele atit de bune. Am inceput cu cateva zimbete, dar la Chiquitita cantata de Christine Baranski (o mai stiti pe Maryann din Cybill?) si Julie Walters (Molly Weasley din Harry Potter) in timp ce erau catarate pe usa toaletei, am izbucnit in ris si cred ca n-am mai terminat pina la sfirsit.

Cum as fi putut sa ma opresc din ris, cand l-am vazut pe Pierce Brosnan, celebrul 007, cantand S.O.S.?🙂 Sau pe Meryl Streep cocotata pe acoperis, cu capul in jos, cantand Mamma Mia? E grozav. Vreau sa-l vad din nou! Asta e un film la care nu pot sta jos pur si simplu. Am aplaudat, am cantat, am dansat, dar cel mai mult am ris. Ok, ok, a avut si momente sensibile, dragute, cantand Slipping Through My Fingers, sau Meryl Streep interpretand superb The Winners Takes It All ca pe o tragedie greceasca, dar unei comedii complete ii trebuie si un suspin mic, ceva🙂

Ah, si trebuie sa vedeti finalul. Sau post-finalul. Nu stiu cum sa-i zic, dar pina nu i-ati vazut pe Colin Firth si Pierce Brosnan pe tocuri si imbracati ca in anii 70 n-ati vazut nimic. Si trio-ul feminin arata grozav. Si canta nemaipomenit.

Mai vreau sa vad filmul de cateva ori🙂 Daca ar fi sa-i dau o nota ar depasi nota maxima posibila. De la 1 la 10 eu i-as da un 12🙂

Nu pot sa mai zic decat Mamma Mia, ce film!😀

3 Comments »

  1. 1
    sof Says:

    Marti, ce zici de o noua vizionare?

  2. 2
    Gabitza Says:

    M-ai convins, neaparat trebuie sa-l vad si eu.

  3. 3
    teribilisimo Says:

    Sof: facem. Azi am a doua vizionare. Facem una si marti.

    Gabitza: neaparat! Nu vii la mine marti?😛 hihihi


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

