Pisica muncitoare

Pixica mea e tare gospodina, de la o vreme. Aseara de exemplu, cat spalam eu vasele, ea a facut mincare.

Eu iti cer lingura de lemn, tu stai sa-mi faci poze! Ridica odata capacul, ca trebuie sa amestec!

Eu iti cer lingura de lemn, tu stai sa-mi faci poze! Ridica odata capacul, ca trebuie sa amestec!

Apoi a descoperit ca nu spalasem chiuveta si mi-a aruncat un repros din priviri, dupa care s-a dus ea s-o spele.

Uite si tu cum arata! Asa se lasa chiuveta?

Uite si tu cum arata! Asa se lasa chiuveta?

Eu trebuie sa fac totul pe aici?

Eu trebuie sa fac totul pe aici?

Ba, pina seara a mai si reparat un scaun.

Surubelnita in cruce e la tine?

Surubelnita in cruce e la tine?

Si totusi, oricat de ocupata este, gaseste intotdeauna timp pentru familie.

barba ta ma gadila la pernite...

barba ta ma gadila la pernite...

Ba gaseste timp chiar si pentru relaxare, intre doua treburi, asa, cate un pic.

Off, ce-am mai obosit. Stau un pic si ma duc sa spal si geamurile...

Off, ce-am mai obosit. Stau un pic si ma duc sa spal si geamurile...

 

In rolul principal, favorita publicului, pixica Pixie (‘e’ silentios, da?, sa nu existe confuzii, ionut!).😀

Lasă un răspuns

