Fursecuri cu migdale si mere cu scortisoara

Am facut ieri pentru a doua oara fursecuri, si inca mai am cateva. Destule sa fac o poza gustoasa. Asta fiindca umf n-a mancat de dimineata.😛 Dar au fost testate pe cel putin 8 subiecti umani si cum au obtinut rezultate satisfacatoare, consider ca sunt destul de sigure pentru lumea larga. Asa ca iata reteta.

Fursecuri vesele

Fursecuri vesele

230g unt la temperatura camerei (un pachet si-un pic)
300g zahar
- se bat cu mixerul 3-4 minute -
- apoi se adauga: -
2 oua mari
esenta de vanilie
- dupa ce se amesteca si ouale, se adauga: -
500 grame faina
un varf de lingurita de sare
o lingurita de praf de copt stins
- se continua mixarea pina se obtine o coca omogena.

Se imparte coca in doua (eu as spune ca in 3, pentru 3 tavi), se infasoara in plastic (pungi sau folie) si se baga la frigider pentru o ora(sau congelator pentru 40 de minute).

Se incalzeste cuptorul la 180 de grade (asa zice la carte, dar eu am cu trepte si la treapta 3-4 am ars prima tava, asa ca am trecut la trepte mai mici), se scoate prima punga, se intinde pina pe la 1cm grosime, sau un pic mai subtire, apoi se taie cu formele de prajituri si se pun formele in tava cu hartie de copt. Se mai pot pune migdale/nuci pisate pe deasupra sau in coca. Eu am testat cu migdale, cu mere date prin zahar si scortisoara, si zahar pur si simplu, presarat pe deasupra. Sunt bune toate trei tipurile. (Cele cu mere sunt mai moi, celelalte se intaresc in 20-30 de minute si pot fi pastrate cateva zile in sguranta.)

Tava se pune sus de tot in cuptor, cu focul dat mic si sta vreo 10 minute. Cam asta e tot.

Fursecuri cu migdale (si unul cu mere cu scortisoara)

Fursecuri cu migdale (si unul cu mere cu scortisoara)

 (Nu-s arse, am dat eu contrastul mare pe poza, ca sa se vada bine ;) hihi)

Daca vreti sa le puneti glazura asteptati 5-10 minute sa se raceasca si faceti glazura din albusurile de la 2 oua mari, 2 lingurite de zeama stoarsa dintr-o lamaie si 330 de grame de zahar pudra. Se bat albusurile cu zeama de lamaie (de mina sau cu mixerul, cum va place mai mult) si se adauga zaharul pudra, care merita batut si el un pic dar la viteza mica. Glazura se intareste repede, asa ca ar trebui pusa pe fursecuri. Eu n-am pus glazura fiindca n-au existat cereri decat pentru cele cu mere si cele cu migdale, asa ca nu stiu daca-s mai bune cu sa fara…

Reteta originala este aici: http://www.joyofbaking.com/SugarCookie.html

1 Comment »

  1. 1
    Je Says:

    Je s-a uitat cu pofta la poze si vrea si el. Fursecuri nu poze (poze le face el dupa). Je anunta pe aceasta cale ca e single, posesor de Motanel ( a se da clic pe Je pentru exemplificare ) si cauta donshoara single, Je avand pretentie la o singura calitate..sa stie sa faca fursecuri ca alea din poza. ( Je o exclude pe teribilisimo din aceasta categorie, pt. ca nu e disponibila nu din alte motive )


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

