azi e marti!

Azi e marti! Azi e marti!

Nu ca asta ar fi motiv de bucurie per se, dar toata ziua am avut senzatia ca e luni. Si nu e deloc placut sa retraiesti o zi de luni. Decat poate daca e zi libera, sau concediu, sau ziua de dupa paste, sau… ok, mai sunt si exceptii. Oricum, partea buna e ca nu e luni. Luni a fost ieri. Si cum nu traiesc intr-o bucla a timpului, azi e marti.

Si maine e miercuri. Asta, iara, nu e motiv de bucurie. Miercuri e jumatate de saptamina. Nimic haios in asta. Posomorit si lung, cat zi de post. Se tine chiar si post miercurea nu? Pai si normal, are sens. Ziua in sine o cere. Nu ca eu as tine post, nuuuu. Chiar si cand incerc sa tin nu reusesc, si incerc rar. Si mai rar miercurea. E destul de plictisitoare ziua asa cum e, de ce sa mai adaug si postul la ea?

Nici martea nu este ziua mea preferata… Daca ar fi sa traiesc intr-o bucla temporala probabil ca n-as fi prea incantata daca ar fi martea. Dar cred ca ar fi si mai naspa lunea. Si de altfel de unde stiu sigur ca azi e marti si nu e tot luni? Am vazut eu cum s-a dat ora inapoi, de la 4 s-a facut 3. Poate ca si de la marti se face luni. Ce, e interzis? Am citit mai demult de un papa de la roma care a sarit 2 saptamini cu totul fiindca nu-i placeau lui. Numai papii au voie?

Ba am vazut pe un calendar de buzunar (de buzunarul sting al gecii mele de piele) si cum s-a sarit o luna si doua zile. Calendarul incepe cu un septembrie ciudat si nemaivazut de 31 de zile, care se termina intr-o miercuri, si continua cu un noiembrie perfect normal care incepe simbata. Deci calendarul ala sare un octombrie, o joi si o vineri. Clar pot sa ma intorc si eu o marti spre luni.

Pot. Dar de ce as vrea? Ieri am facut ordine. Nu e chiar asa placut incat sa cer un bis. Azi fac ceva de papica si fursecuri. Niam-niam. (asta, pentru copiii mici care nu cunosc, e reproducerea unui sunet, adica o onomatopee, folosita inainte de invazia englezescului „yumm”/”yummy” pe care-l folosim acum peste tot ca sa subliniem ce gust bun are ceva – ca sa ma justific, si eu il folosesc prea des, iar acum incerc sa imi rascumpar englezismele un pic). Mda, bun si azi, nu vreau sa-mi folosesc dreptul tocmai castigat din argumentatia anterioara de a schimba ziua de marti pe una de luni… Ramin la marti. De data asta. Si fac fursecuri.

Voiam sa fac fursecuri pacman, ca aici. Doar ca n-am forma de lalea (vedeti linkul), care sa semene cu stafia de la pacman. Am fost aseara in kaufland sa caut forme si am luat, dar sunt de bradut, steluta, ciupercuta, semiluna si inimioara. Nici macar una de stafie. Asa ca diseara voi rontai doua ciupercute si o inimioara, in timp ce suspin dupa pacman si stafii.

2 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Arata mai bine fursecurile cu mar, si sunt fara coloranti alimentari:D!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Haide ca stafiile alea si pacman de pe linkul din text arata grozav.

    Trebuie sa fac si eu o poza cu fursecurile, sa ma creada lumea ca am facut. Tot in scop documentar am adus si la serviciu, sa testez reactia oamenilor la fursecuri. Doar ca nu ma pot abtine si probabil le voi manca eu pe toate inainte sa verific prea multe reactii 🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

