Vaduva Vesela

E vorba de opereta, nu de vreo vaduva hlizita pe care s-o cunosc eu. Ma duc la teatrul de opereta duminica

http://www.opereta.ro/

Au pe site un nene care canta. Intrati si vedeti. Asta numai pina duminica, apoi nu cred ca mai canta. Atit doar cat isi face si el incalzirea. Ca dupa spectacol ce sens ar mai avea?

Am primit azi posterele comandate de la carrefour de pe site (au promotie si e 7 lei posterul 30×40 pe hartie fotografica) si ma duc sa ma dau mare cu ele. Pacat ca mi le-au cropuit. Au taiat din margini cu iataganul, ca sultanul din halva. Ce-au avut cu ele nu stiu, ca doar le-am trimis la ratia corecta, de 3×4 (5640×4230), dar ma semnasem si eu pe ele, ca sa ma simt mare fotograf, si acum mi-au taiat semnatura, ca era la colt, jos. Acum sunt anonime 😦 Peste ani si ani nu se va sti cine a facut asa lucrari de geniu. Ba la unul au taiat si numele, ca era pe verticala pe o margine. Scria „peisaje din romania”. Nu mai scrie nimic. Hai sa va arat posterele.

Beautiful Dubai

Beautiful Dubai

Way Up High in Dubai

Way Up High in Dubai

Peisaje din Romania

Peisaje din Romania

Si am mai stat si 40 de minute sa le iau fiindca nu intra codul de bare la casa si cand intra costau dublu decat scria pe pachet. Eh… macar le-am luat. Acum trebuie sa decid pe care-l pun pe perete. Si pe care perete. 🙂

Ia ziceti-mi care va place mai mult? Ca tot am chestiuta noua in wordpress, facem poll peste weekend. Sau mai mult, depinde cat dureaza pina gasesc macar 3 oameni sa voteze. 🙂

3 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    daca le pui pe toate trei, scapi de dilema. sau, ma rog, trilema ca-s trei. 😀

  2. 2
    Roxana Says:

    am votat! am votat! evident ca am fost subiectiva :).

  3. 3
    teribilisimo Says:

    uah, si tocmai pusesem in rama Beautiful Dubai, ca vineri erau doar doua voturi, amindoua pentru asta. Acum vad ca-s 4 pentru Way up High. Trebuie sa-l bag si pe asta in rama.

    Si nenorocita de rama e cu un centimetru mai mica decat posterul. Iar posterul e pe hartie groasa, fotografica, si se indoaie greu. Vai, cat efort trebuie sa depun sa inramez inca unul! 😛


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

