Cat imi luam eu pasaportul…

Imi merge Adaptorul!!!! Chestiuta care alimenteaza laptopul, merge. L-a reparat umf. Am vazut cum a facut-o si era simplu, dar… cred ca are sens zicala aia – dupa razboi, multi viteji se-arata. 🙂 As putea s-o fac acum, dar nu as fi facut-o inainte sa vad la el ca nu e greu. As fi comandat alt alimentator. El a rezolvat-o mai simplu: a taiat o bucata mare din cablu unde era cel mai probabil sa fie ros de pisica, si a legat cele doua bucati rezultate la loc. Acum am un fir mai scurt, dar functional!

Era functional la cateva ore dupa ce am scris mesajul disperat de mai inainte, cum ca n-o sa mai am laptop un weekend intreg. Am avut laptop, dar n-am avut ce scrie 🙂 Am stat degaba tot weekendul, dupa ce, de fapt, incepusem furtunos sa fac ordine in balcon. Am facut, dar doar in balcon. Balconul arata bine 😀 De restul… n-am mai avut nici chef nici energie. Simbata, cand m-am plictisit de stat degeaba l-am trimis pe umf la piatza. Si cum dupa ce s-a intors imi trecuse plictiseala, am continuat sa stau degeaba pina duminica pe seara, cand mi-a venit un chef subit si neasteptat sa fac ceva de mincare. Am incercat sa stau sa imi treaca, dar n-a trecut. Am incercat si sa-l pun pe umf sa faca el, dar n-a vrut. Asa ca pina la urma am facut ceva de mincare. Pe linga friptura cu salata de gulie si mar (salata facuta de umf) pe care am mincat-o atunci, am facut pateuri cu ciuperci pe care le-am luat cu mine pe post de masa de prinz azi. Mincase umf peste noapte jumatate de tava, asa ca erau ok ciupercile 🙂 Cum altfel sa le fi testat? 😀

Azi mi-am primit biletele la opereta. Ma duc sa vad „Vaduva Vesela” duminica viitoare. Mai vrea cineva? 😀 Ma mai duc si la „Broadway. Bucuresti” duminica asta. Un show cu cele mai bune bucatele din 14 showuri de pe Broadway, dupa cum spune carticica de prezentare pe care mi-a adus-o Alex azi cand mi-a dat biletele. (Multumesc, Alex. In felul asta pot sa spun si eu oamenilor pe care-i sacai sa vina cu mine despre ce e vorba in spectacolul asta.) Eu sunt tare incantata de broadway show. Umf vrea doar la vaduva vesela, dar hai, pentru mine, face un efort si merge si la broadway show. (eu zic ca o sa-i placa. ce poate sa nu-ti placa la oameni in costume de pisici si dansatoare in ciorapi de plasa si cu joben?)

Tot azi mi-am luat si pasaportul. Stiti ca l-am schimbat. Cat asteptau afara, colegii mei, neavind de lucru, au citit numele institutiei in care intrasem, si au observat ceea ce le-a scapat lucratorilor respectivului ministrer.

Ministrerul Internelor

Ministrerul Internelor

Data viitoare nu-i mai iau cu mine! Prea se dau inteligenti, colegii astia ai mei. Lasa dom’le, ca mergea si asa! Nu s-a plins nimeni pina acum, nu?

1 Comment »

  1. […] via Etichete: de pe net, fun, permise de conducere, pitesti, politie MIO P360PDA GPS 1 GB ROMCadou card 4GB MIO P560GPS 2 GB ROM, bluetooth, wifiCadou card 4GB […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

