pozele cu jumatati

Pozele „cu jumatatea mea” de care vorbeam in articolul precedent – am ajuns acasa si le-am facut o poza (la poze), fiindca nu vreau sa le mai caut prin cele 10-20 de dvd-uri de poze pe care le am ascunse prin casa ca sa le pun aici sa le vedeti.

Deci, pozele cu jumatati:

Poza cu pozele cu jumatati de acasa

Poza cu pozele cu jumatati de acasa

Sunt eu si jumatatea mea sus si el si jumatatea lui jos. Aaa… nu luati in seama reflectia portocalie de pe poza de jos, cred ca e de la bec, sau de la blitz, nu e in realitate acolo 🙂

Si… daca nu intelegeti viziunea mea artistica si tindeti sa fiti de acord cu tehnicianul foto care n-a vrut sa-mi scoata pozele fiindca s-a gandit ca-s nereusite… nu stiu ce-as putea sa va spun, dar parerea voastra ma mihneste profund, sa stiti!

Lasă un răspuns

