Hopa-tzopa cu pisica

Sînt singură acasă şi e concursul de folclor de la mamaia.

Nu mamaia mea, mamaia staţiunea aia de la mare. Mamaia mea nu cînta, ce-ar fi făcut ea cu un concurs de cîntat? Tataie insă cânta, dar festivalul nu se ţine la tataia, aşa ca nu e loc de confuzie. Dar uite, dacă stau să mă gîndesc (şi stau, că ce altceva să fac, sînt în vîrful patului acum!), s-ar putea ca din pricina lui să stau eu să ascult muzică populară la televizor. Mi-aduc aminte cînd eram mică şi mă mai lua pe la cîte o nuntă în sat unde cînta la vreun sfîrşit de săptămînă cînd nu avea treabă. Am eu o teorie cum că mie-mi place ABBA si Boney M fiindcă ascultam intra-uterin, aşa că de ce n-ar fi la fel şi cu muzica folclorică? Cît eram de-o şchioapă sunt sigură că l-am auzit cîntînd atîtea melodii populare şi romanţe vechi încît n-ar trebui să mire pe nimeni că acum 10 minute tzopăiam prin casă pe muzica de la concurs.

A, nu, tot nu ştiu să joc. Chiar tzopăiam, aşa cum numai in intimitatea casei proprii o pot face. Nu eram în chiloţi şi în cămaşă ca Tom Cruise in Risky Business, dar ca să adaug o notă personală activităţii, purtam şosete flauşate roşii cu două dunguliţe albe.😛

Dacă nu ştiţi utilitatea şosetelor flauşate vara înseamnă că nu cunoaşteţi pisica mea. Păi ce, mai aveam eu curaj să ţopăi prin casă în picioarele goale cu monstrul liber prin preajmă? Se ascunde şi pîndeşte în umbra fotoliului-balansoar care e o invenţie înălţătoare, apropo (sau balansatoare?) cu singurul impediment că îi oferă adăpost şi protecţie de biserică medievală pisicii criminale. Braţul lung al legii (asta sunt eu) nu poate încălca sanctuarul oferit de fotoliu, aşa că n-am de ales şi o provoc la alergat ca să o prind si s-o smotocesc cum merită o pisică umflată, pufoasă şi jucăuşă ca tîlhăriţa noastră. Doar că provocările şi alergările nu prea duc la nimic bun mai ales pentru picioarele mele lipsite de apărare şi atacate adesea de tîlhari. De unde şi şosetele flauşate pe care le pun în picioare de cum ajung acasă ca şi cum polul frigului şi-ar fi găsit şi el refugiu la mine în casă.

Şi cum spuneam, sînt singură acasă, ascult muzică populară şi … îmi place. Şi nu mai ţopăi fiindcă pisica s-a plictisit şi vrea să facem aport cu guguloaie de hîrtie. Aşa că, dacă tot stau în pat, măcar să fac ceva util: scriu. Îmi e util mie, că în felul ăsta mă asigur că sunt prea ocupată să alerg eu dupa guguloaiele de hîrtie si trebuie să alerge mîţa.😛

Aproape s-a terminat concursul. Dacă aţi observat o lipsă de coerenţă în tot articolul ăsta este fiindcă fiecare concurent avea o melodie lenta (pe durata căreia scriam) şi una veselă (pe durata căreia ţopăiam în şosete roşii). Şi pentru că scriu tot în şosete roşii flauşate. E lucru cunoscut că scrisul în şosete roşii nu poate fi coerent.

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Recunosti, pisica ta e grasa!
    Cat despre sosete, ce sa zic, ….sunt un preludiu pentru iarna, dar la tine acasa e tare cald si iarna…..deci si atunci pot lipsi sosetele!
    Dar, daca pisica ta a venit la pachet cu sosete..in picioarele tale…..eu zic sa mai astepti cateva luni cand o sa fie de 2 ori mai grasa si abia o sa se miste, si scapi si de sosete!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    De ce as recunoaste ceva ce nu-i adevarat?
    Nu e grasa si nici nu se ingrasa. Pisica mea e o pisica normala. Tot asa aratau pisicile de la tzara pe care le stiu de cand eram mica. Daca nu ai de gand sa-mi jignesti generatii intregi de pisici, atunci nu inteleg de ce te legi de greutatea pisicii mele.

    N-o fi ea o pisica aschilabica, din aia de prezinta moda pe catwalks, dar sub nici o forma nu pot s-o numesc grasa. Relativ la neamul pisicesc si la dimensiunile lor, mi se pare ca greutatea pixicii e cam la fel ca greutatea mea in neamul uman. Hai sa vedem cum imi spui mie ca sunt grasa acuma!

  3. 3
    sofia Says:

    Dia are o pisica grasa, dia nu e grasa, dia e frumoasa!

  4. 4
    oana Says:

    poate e foarte fluffy…..zic si eu! :))


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

