Malta – poze

După Tunis (care-i subiectul de mai jos si vine după ăsta, anapoda!) a urmat Malta. La Valetta, capitala Maltei. Aici n-am mai fost în excursie organizată, deşi vreo 2-3 păreau interesante, cum ar fi Mdina, fosta capitală a Maltei, sau Off Road Adventure, sau inotatul cu delfinii, sau plimbare pînă la Laguna Albastră… Am vrut să ne plimbăm singurei pe străzile Valettei şi să facem poze. Nimic mai mult. Şi cam asta am făcut. 🙂

Vaporul ancorează tot în mijlocul orasului, deci n-am avut prea mult de mers din port. Şi cum mă informasem pe net dinainte, n-am făcut cei 300 de metri pînă în centru cu autobuzul sau cu taxi-ul, ci pe picioare. Era prea aproape. Am urcat în zig-zag şi am ajuns pe zidurile de sus, de unde am făcut poze. Era cam la fel de cald ca in Tunis… Cladiri frumoase in Malta, străzi împodobite de-am crezut că-s în cartierul chinezesc (dar nu, eram in malta), cabine de telefon britanice, lire malteze care-s 2 euro si ceva, maşini şi caleşti care circula pe stînga, ca-n anglia,  oameni foarte multi, vinzători amabili şi vorbitori de engleză, deşi limba din malta se numeşte malteză şi singurul cuvînt pe care-l ştiu este „triq” (înseamnă strada). Erau inscriptii bilingve, malteză/engleză, că aşa m-am prins. 😀 A, ba nu, stiu si „prim ministru” fiindcă se spune la fel ca la noi. Am văzut eu scris pe statuia unui omuleţ îngîndurat.

Umf zice că era apa murdara, cu gunoaie, dar nu era decît într-un golfuleţ. În altă parte am văzut eu oameni coborînd în apă şi era curată. Oricum, mie mi-a plăcut Malta. Păcat ca nu erau plaje pe nicăieri. Dar na, era construit pe stîncă oraşul ăsta… dacă era pe plajă nu mai era aşa fortificat sau cu asa o istorie. Poze mai multe aici, in galerie. Si astea de mai jos, în format mai mare, tot in galerie.

P

În port. Aşa-i că Umf arată ca o floricică? 😛

Oras fortificat

Oras fortificat

Omuleţul îngîndurat - prim ministru

Omuleţul îngîndurat - prim ministru (click pt poza mare)

Aşa iese cînd ne facem poză singuri...

Aşa iese cînd ne facem poză singuri...

Ce de oameni! Şi nu-i aşa că pare a fi Oraşul Chinezesc, cu alea agăţate?

Ce de oameni! Şi nu-i aşa că pare a fi Oraşul Chinezesc, cu alea agăţate?

Ceasul asta spune cat e ora, ziua din luna si din saptamînă

Ceasul asta spune cat e ora, ziua din luna si din saptamînă

Asta spune alte chestii, nu stiu exact ce

Asta spune alte chestii, nu stiu exact ce

Iar zîmbetul de Gromit

Iar zîmbetul de Wallace si Gromit

Musiu le cal

Musiu' le cal

Iesirea spre mare

Iesirea spre mare

Si eu pe acolo

Si eu pe acolo

Se aparau bine!

Se aparau bine!

O bucatica din La Valetta

O bucatica din La Valetta

Si plecam si din Malta...

Si plecam si din Malta...

După care mergem să mîncăm ceva, că prea ne-am plimbat mult

După care mergem să mîncăm ceva, că prea ne-am plimbat mult

Ca de obicei, mai multe poze în galerie.

Lasă un răspuns

