Poze croaziera – partea 1

Ca sa fie cateva si aici pe blog, nu numai in galerie, avem cateva poze de pe vapor, apoi din Savona, Barcelona si de pe catamaran pe linga Palma de Majorca (n-am pus piciorul pe insula, am fost doar pe catamaran si in apa.)

Prima noapte pe vapor, deci… Camera grozava, intunericul bezna, somnul dulce. De ce m-am trezit eu la 5:30 n-as putea spune, dar cum totusi am facut-o, am aprins o veioza, am aruncat un ochi pe ziarul de seara care dadea multe detalii despre ziua ce urma pe vapor si in afara lui, si am aflat ca soarele rasare la 6:11, asa ca mi-am pus un tricou si cele doua hanorace pe care le aveam pe mine, unul peste celalalt, am urcat cu liftul de pe puntea 6 pe 12 si am scos nasul la aer. Nu era asa frig, dar era vint, fiindca vaporul mergea cu ceva kilometri la ora. A, pardon, noduri!

6 dimineata pe vapor

rasarit pe mediterana

La soare

Savona parea a fi un orasel mic si destul de plicticos, asa ca n-am coborit de pe vapor decat o ora, sa facem cateva poze in zona portului (care, mare noroc, e fix in oras, nu la 10 km departare, ca in alte parti), sa bem un ceai cu gheatza si sa-i luam sofiei o vedere cu orasul, pentru colectie. Ne-am intors pe vapor si ne-am petrecut timpul liber in piscina si jacuzzi. Si am facut un exercitiu de urgenta cu alarme veste de salvare 🙂

una dintre piscinele de pe vapor

Ne scufundaaam!

Barcelona, a doua zi. Musai sa mergem pe La Rambla, vestita strada. Mergand pe ea m-am intrebat de ce e asa vestita? A aruncat un ochi spre statuile vii sau spre cele de ceara si am cotit-o pe stradutele mici si interesante care impinzesc locul, pina am ajuns intr-o piata, apoi pe alte stradute, apoi la o catedrala in renovare 😦 , apoi pe alte stradute la alte cladiri pe care, probabil, cu o harta in fatza, as putea sa le numesc, dar ce rost ar avea? Oricum, am stat vreo doua ore pierdutzi pe stradutze strimte si am facut cateva poze, dupa care ne-am grabit spre vapor, fiindca ne-am amintit ca din port pina in oras era de mers si de trecut un pod maaare pe care am facut 45 de minute la venit. Doar ca la intoarcere am dibuit autobuzul si n-am facut decat 7 minute. 🙂

Podul spre Barcelona

in barcelona

O piatza pe acolo 🙂

un pod

) pe La Rambla

statuie vie 🙂 pe La Rambla

M-a cam dezamagit Palma, vazuta de aproape, prea n-avea plaje – mai mult stinci de pe care se chinuia sa coboare in apa cate un turist optimist. Plaje putine, oras mare, cladiri multe. Poate alte orasele mai mici sa fie bune de plaja in Majorca. Apa foarte sarata, pe asta am testat-o. Si pestisorii mici si nu foarte speriosi. Iar catamaranul mi-a placut si el, doar ca n-a mers cu pinze, cum ma asteptam eu, ci cu motorasul ascuns sub punte.

Palma de Majorca

Pe catamaran

Mai multe poze in galerie: http://florin.sitnet.ro/foto/main.php/croaziera1

Maine sper sa am timp sa pun si partea a doua din croaziera, cu Tunis, Malta si templele de la Agrigento, din Sicilia.