La Vatican – poze

Se pare ca estimarea cu 60 de poze toate n-are cum sa-mi iasa, fiindca dupa selectii riguroase am ramas cu 65 din 500 numai din Vatican. Acolo am ajuns prima data, sambata, dupa ce am aterizat in Roma si ne-am lasat bagajele la hotel, si n-am mai plecat de acolo pina seara, asa ca am avut timp sa facem poze, sa vedem aproape toate minunatiile, muzeele, curtile, cladirile si picturile vaticanului si sa urcam chiar toate-toate treptele pina in virful basilicii San Pietro. Ca apoi nu mai eram in stare nici sa mergem bine nu conteaza… eu am facut poze din virful Romei 😀

Rezumatul rezumatului de 12 poze urmeaza (click pe Read more sa le vedeti), si dupa ele gasiti si link spre cele 65 la care am reusit sa ajung.

Basilica di San Pietro, Vatican

Basilica di San Pietro, Vatican

Eu si minisfinxul

Sculpturi superbe

Sculpturi superbe

Sculpturi superbe

Muzeu de calesti si automobile papale

Muzeu de calesti si automobile papale

Muzeu de tablouri

Muzeu de tablouri

Sectiunea egipteana

Sectiunea egipteana

Sala hartilor

Sala hartilor

Capela Sixtina

Capela Sixtina

Interiorul bisericii Sf. Petru, de sus.

Interiorul bisericii Sf. Petru, de sus.

Piata Sf Petru, de si mai sus

Piata Sf Petru, de si mai sus

Interiorul Bisericii Sf Petru, de jos

Interiorul Bisericii Sf Petru, de jos

Sf Petru vazuta din fata, de aproape

Sf Petru vazuta din fata, de aproape

Piata Sf Petru

Piata Sf Petru

Si restul de poze de la Vatican le gasiti aici, in album, puse cam alandala…

Si cu restul pozelor… revin eu mai incolo 🙂 Cand reusesc…

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Frumos Vaticanul, si mie mi-a placut mult, desi nu l-am vazut pe tot in 6 ore cat am stat!

  2. 2
    sofia Says:

    Ai vazut castelul Sant’Angelo, tare frumos…mi-a parut mie noaptea!

  3. 3
    daniela Says:

    intrebare: a ce miroase pe acolo ? in biserici, mai ales

    sa stiu cu ce miros in capsor sa ma uit la poze 😀

  4. 4
    teribilisimo Says:

    Nu mirosea a nimic… A ce miroase intr-un muzeu?
    Nici in biserica – era obiectiv turistic, nu de aprins luminari, sau n-am vazut eu. oricum, si daca se aprideau in vreun colt, la cat de mare era, nu se simtea mirosul peste tot.


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

