Inapoi acasa

M-am intors din croaziera. (toti cei 5 cititori ai blogului stiu deja, probabil, dar uite ca sofia n-a intrat inca sa comenteze, asa ca poate mai e cineva care nu stie? 🙂 )A fost super. Ma mai duc. 🙂 Poze imediat ce pot.

Acum am pus pozele pe computer si fac o mica selectie, fiindca am facut peste 1600 si nu ca n-ati avea rabdare sa vedeti toate capodoperele mele fotografice, dar pina le-as pune pe toate pe net as imbatrini. 🙂 Asa ca le micsorez si apoi vi le arat pe cele mai frumoase. Hai sa zicem vreo… 50-60… 100…

A, si sa nu uit, tot acum trebuie sa le selectez si pe cele 100 pe care vreau sa mi le scoata pe hirtie fotografii de i-am avut la nunta. 949 de poze si acolo. Si intre timp, daca  mai am cand, poate sa dorm un pic si sa maninc ceva. V-am zis ca am inceput si serviciul? 😀

Uah, a fost grozav in croaziera. Iar la Roma, unde am stat o zi inainte si o zi jumate dupa croaziera, a fost superb. N-am apucat sa vedem nici macar cele mai cunoscute parti din Roma in cele 2 zile jumate cat am fost acolo, fiindca sunt atitea… Si cred ca mi-am tocit vreo 5 cm de picioare cat am umblat. Sigur sunt mai scunda, am sa verific. Am mai fost in Savona, Barcelona, Palma de Majorca, Tunis, Malta si Palermo, dar lasa ca mai bine va arat cand sunt gata pozele. 🙂

3 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Of, te urasc! Vroiam si eu croaziera!
    Dar ma multumesc si cu pozele!
    Pupic, de la Galaciuc!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    Aha, chiar ma intrebam unde esti. 🙂 Si vii abia duminica? 🙂 Hai ca te astept. Mi s-a facut dor. Poate pina duminica apuc si eu sa pun ceva poze pe net 🙂 Offf.. cate mai sunt… Oricum, socoteala cu maxim 100 de poze mi-a fost data peste cap, ca 65 de poze am ales numai de la vatican, din cele 500 facute acolo. Si doar acolo am ajuns cu selectia pozelor… astept sa imi faca sotul meu iubit o galerie sa le pun acolo si le urc pe net sa le vaza lumea.

  3. 3
    sofia Says:

    Sotul tau iubit..suna bine, Dia maritata! 😀 Pupic, maine vin si eu , abia astept sa ajung acasa! Mi-e dor de Sot!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

