Concert in imagini – Alanis Morissette

Dupa ce acum doua saptamini am tot scris ca abia astept sa ajung la BestFest, am ramas datoare cu impresiile de la concertul Alanis Morissette.  Adica… am fost la concert, dar fiindca a venit saptamina cu nunta peste mine, n-am avut timp sa si scriu despre el. Acum ca tot m-am maritat si am gatat-o si pe asta, hai sa pun si poze de acolo. De la Alanis. De la nunta am pus deja…

A, am uitat sa spun, pina la urma am ignorat decizia de a nu lua aparatul foto cu mine la concert, si bine ca l-am avut 😀 Uite ce poveste in imagini a iesit!

Am ajuns la romexpo cu vreo ora jumatate inainte sa cante alanis, dar jumatate de ora am facut pina la scena, asa ca putem spune, cu aproximatie, ca mai era o ora pina la concert. M-am infiintat in primul rind, la gardulet, si am aruncat un ochi sa vad ce se intimpla in jur. Atmosfera… este cam asa:

Se sta…

 Se fumeaza…

Se citeste…

Se bea…

Se mediteaza…

Se roaga…

Se canta…

Se asculta…

Sau… nu se asculta… 

Se explica…

Se pazeste…

Se pregateste…

Dar principiu se asteapta…


Si se astepta… si se tot asteapta!

…si vine  ora…
…si trece…

Incepe muzica. „Prima melodie nu vine pe scena”, imi sopteste un cameraman de peste gard. (eu sunt la gardulet, in primul rind)
Au ei (cameramanii) timp sa filmeze multimea, cat inca mai e ceva lumina.

A doua melodie… Head over feet!!!
Si a venit!

Si… daca se intreaba cineva ce scrie pe mainile ei (fiindca eu m-am intrebat), ei bine scrie „breathe” pe dreapta si „gentle” pe stinga:

Daca tot ati ajuns pina aici jos ( mi s-a luat mie sa tot adaug poze, dar voua sa tot dati scroll sa le vedeti! ) uite si formatia cu care canta Alanis. Lui Umf i-a placut bateristul.

Si… gata…

V-a placut? Ati ajuns pina jos? 😀

4 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    Arata bine in imagini! Da eu poza cu tine la nunta nu am:((!

  2. 2
    teribilisimo Says:

    arata bine in imagini, da 🙂 fiindca am taiat cu grija si am aranjat frumos. si fiindca e dragutzica si fotogenica 🙂

    (in realitate are insa un fund maaaare) dar asta nu inseamna ca nu-mi place muzica ei 🙂

  3. 3
    daniela Says:

    m-ai facut sa rad de dimineata 😀

    multumiri pt asta … si da, am scrollat suficient cat sa citesc ca poate oi fi obosit (desi eu ma tineam tare pe pozitii, da, nu mint)

    frumoase pozele

    cat v-a costat biletul langa garduletz? :-ss

  4. 4
    teribilisimo Says:

    N-a fost un bilet special, a fost biletul la bestfest pe o zi. 1 milion, cu tot cu taxele postale. 2 mil pentru amandoi 🙂 Pretul in sine era 90 de lei/bilet cumparat de pe net (la care adaugi taxe postale vreo 200 de mii de colet) sau 100 de lei/bilet cumparat de la poarta. Adica tot un drac 🙂


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

