poze de la nunta

Multumim, lume, pentru urari 😀 In sfarsit am revenit la serviciu si eu si umf, asa ca avem poze. Cateva aici si pentru restul intrati pe linkul din josul articolului.

A, si sa nu uit, vreau sa ii trimit oanei un smiley incruntat (dar nu stiu sa-l fac, asa ca doar din vorbe) pentru „doamna umf” care a devenit deja un fel de gluma de familie. Se pare ca suntem familia Umf acum, dupa ce consortul meu a citit comentariul la care ma hlizeam eu de 5 minute. Si de cand a vazut „doamna umf” acolo, numai asa il auzi prin casa.

Diana si Florin

Cununia Civila

Cununia Civila

Cununia Civila

😀

Ieeeeta! Flooori pe suuus!

Cununia Civila

Cununia Civila

Cununia Civila

Cununia Civila

Machiata si coafata

Mireasa

Mireasa

Nasa se face ca pune voalul

Nasul asteapta

Flori in piept

Se pune jartiera!

Si plecam spre biserica...

Nunta

Nunta

Nunta

Si gata, suntem cununati

Poze afara

Fetite frumoase

Si am ajuns la restaurant

Si ceva mai multe poze gasiti pe aici.

(ps: astea sunt doar poze adunate de pe la frate-meu si prieteni, cele profesionale inca nu-s. cand vin, o sa le punem si pe alea, dar cred ca o sa fie odata cu cele din croaziera de peste o saptamana jumate)

10 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    in primul si-n primul rand nici nu ai de unde sa stii cum se face un smiley incruntat: prea esti toata un zambet si gropite! 😛

    in al doilea si-n al doilea rand doamna ia numele sotului, right? si cum eu nu stiam despre sot decat ca i se spune umf, mi s-a parut firesc sa ma adresez cu „doamna umf”. la urma urmei unei doamne nu te adresezi oricum, nu? 😉

    in al treilea si al treilea rand ma bucur ca au iesit toate bine. adica…asa-mi inchipui, judecand dupa cantitatea de zambete si stelute din ochi. 🙂

  2. 2
    teribilisimo Says:

    au iesit toate bine, multumim 😀 cat despre ‘doamna umf’… asa ma prezint acum la prieteni 😀 stii, aia care se dau destepti si ma intreaba „cum sa-ti zic acum, doamna…?”.

  3. 3
    dani Says:

    bravo, casa de piatra, sanatate si numai bucurii impreuna 🙂

  4. 4
    Roxana Says:

    Foarte frumoase pozele (si personajele evident). Imi place mult ca esti toata numai un zambet :).

  5. 5
    Gabitza Says:

    Sunteti niste frumosi! Felicitari inca o data si casa de piatra, ma bucur pentru voi ca ati facut-o si pe asta. Ce urmeaza acum? 😀

  6. 6
    teribilisimo Says:

    Multumim, multumim 😀

    Urmeaza croaziera… 😛 Nu mai bate apropouri 🙂

  7. 7
    Iubika Says:

    Felicitari! Sa fiti fericiti si sa va iubiti mult de tot! Pozele sunt foarte reusit – sunteti un cuplu frumos!

  8. 8
    Iubika Says:

    Evident, am vrut sa zic „reusite” 😀

  9. 9
    Luiza Says:

    Felicitari! Casa de piatra si multe, multe bucurii. Sunteti foarte frumosi si ma bucur ca ati pasul asta.

  10. 10
    abrambu Says:

    Hihihi, am gasit pagina asta cu pozele de la nunta voastra dupa ce am gasit-o pe cea cu casa :))… Sunteti niste frumosi si ma bucur ca am putut sa va vad macar in poze. Zici ca suntem la miloane de km distanta, nu la 100 😀
    … oricum, pentru mine e bine ca am dat peste ea si acum (puteam sa nu o vad niciodata, nu?… la cat de abramburita-s)
    Numai ca te rog sa nu ma-ntrebi cum a dat peste blogul tau si peste pagina cu pozele cu casa, ca nu stiu sa-ti spun :))

    P.S. Peste unele din pozele mele (nu prea multe, desi am tone, dar nu am timp sa ma ocup de ele) poti da pe blogul meu http://www.abra-abraxas.blogspot.com. Desi acum ma chinui de cateva luni bune sa-mi fac timp sa fac un blog pe wordpress si sa-i tai panglica. Cred ca va mai dura vreun an, doi pana o sa se intample asta 😛


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

