juma’ de zi ramasa

Pentru ca mi s-a spus ca titlul articolului precedent nu mai corespunde cu realitatea, trebuie sa fac altul. Mai sunt cam 10-11 ore pina la alanis morissette. 10-11 ore pina la concert, ca inca nu s-a denumit vreun eveniment astronomic sau altcumva cu numele ei. Stii, cum e cu luna plina de exemplu, sau ca mai sunt aproximativ 60 de minute pana cand Pamintul ajunge la afeliu. (e pozitia aia cea mai indepartata de soare de pe toata orbita Pamintului) (serios, azi pe la 11 ii facem cu mina soarelui din cel mai indepartat punct in care putem ajunge de el – si totusi e asa de cald…)

Am avut o decizie tare grea de luat dimineata asta: daca sa iau camera foto la mine sau nu. Stii cum e la un examen, cand te gandesti daca are rost sa cari cursurile dupa tine? In principiu n-are sens, ca nu te va lasa sa le tii in banca si sa le consulti, dar daca totusi prin absurd proful isi rupe vreun picior si vine un asistent si te lasa, si tu nu le-ai luat la tine, vrei sa gasesti un loc de dat cu capul. Cam asa si la mine.. stiu ca n-am voie sa fac poze, dar daca totusi se poate? Mi-am incarcat acumulatorii de ieri, i-am pus la vedere, linga camera… iar dimineata asta am decis ca n-o iau. 😦 Mai exista si o sansa mare sa o considere camera profesionista si sa nu ma lase sa intru cu ea. (nu e deloc profesionista, dar cine stie cine-si da cu parerea la poarta concertuli?) Si atunci ce fac? Mai bine lasa, o las acasa si daca se poate fotografia caut un loc de dat cu capul 😀

Si de atata energie nervoasa cata era in jurul meu cand ma chinuiam sa iau decizia asta, s-a spart si un bec azi dimineata. In sensul propriu, nu ca s-a ars, ci a facut POP-TZOP-ZBANG! Adica eu m-am dus sa-l aprind, iar el, cu nervii intinsi la maxim cine stie din ce motiv, a pocnit, a sarit si s-a facut zob cand a ajuns jos, trecand pe la vreo 5 centimetri de capul meu care coborise atit cit putea de mult intre umeri.

Pixica a fost instantaneu atrasa de zgomot si mai ales de incercarile mele de a o tine departe, asa ca a trebuit inchisa in balcon pina am strans cioburile. Am aflat un adevar universal, cu ocazia asta: Pixicile inchise in balcon sunt nerecomandabile. 🙂

2 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    ce a facut pisica in balcon???

    si cum a fost la concert?

  2. 2
    teribilisimo Says:

    pisica a mieunat in draci si a sarit pe geamuri, poate-poate o reusi sa intre prin ele. si cum i-am dat drumul a venit glontz la gramajoara de cioburi, sa vada ce ascund acolo si n-are ea voie? O fi bun?

    la concert a fost super, am fost in primul rind, am facut poze, dar le-am uitat acasa. maine o sa le iau cu mine si le pun pe laptop si implicit pe blog, care mi-or fi iesit bune… ba am inteles ca umf a ajuns si pe la televizor, ca mi-a zis mama a doua zi ca l-a vazut. si un colt de par de-al meu 😀 deci sunt vedeta, ce mai! 😀


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

