Fiindca mi-ar placea sa fie tot timpul…

Ma mai intreaba unul, altul, de ce pastrez tema asta cu brazi si craciun si sania mosului si acum, cand este miezul verii. Altii, mai smecherasi, imi zic ca nici nu mai e nevoie s-o schimb, ca mai am un pic si trec de jumatatea anului si se incadreaza deja. Nu m-a intrebat inca nimeni daca traiesc in Laponia sau daca e iarna permanent la mine acasa, dar ma astept si la asta.

Dar nu schimb tema blogului fiindca imi place. Imi place scrisul mare, imi plac culorile, imi place asezarea in pagina si m-am obisnuit cu ea. Si pe deasupra… mi-ar placea sa fie craciun tot timpul anului🙂 Nu zapada tot timpul, ci sentimentul festiv, anticiparea unui eveniment placut, micile podoabe agatzate, cate un cadou pe ici pe colo, veselia…

Si… am incercat, de fapt, dar nu mi-a iesit😀 Am vrut sa schimb bannerul cu brazi si sa pastrez totusi culorile de prin martie, cand a venit primavara – aveam un banner frumos facut de mine… -, dar nu ma lasa sa schimb nimic la tema aleasa, asa ca you’re stuck with christmas all year ‘round la mine pe blog! live with it!

(uite ce frumusica imagine facusem, de 1 martie)

blog de primavara

3 Comments »

  1. 1
    oana Says:

    daca te consoleaza cu ceva, eu inca mai am coronita de craciun agatata pe hol. de cate ori conduc pe cineva la plecare ma uit la ea si-mi spun ca trebuie s-o iau de-acolo. dar, vorba aia…acus-acus vine iar craciunul…la ce s-o mai scot? 😀

  2. 2
    teribilisimo Says:

    eu aveam clopotei agatzati deasupra barului pana s-a agatzat mitza in ei si i-a dat jos cu tot cu o bucata din spotul luminos de care ii legasem.

    si mai aveam un clopotel la usa, foarte foarte mic, agatzat de contorul de lumina, care a rezistat de acum doua craciunuri, pana acum vreo doua luni cand a venit un nene de la lumina si a zis ca nu e bine sa-l agatz de sigiliu, ca daca il rupe, si, indatoritor, l-a dat el jos. Si fiindca ramasese acolo din inertie… nu m-am chinuit sa-l pun la loc.

  3. […] scris corect: teribilisimo.wordpress.com: fiindca-mi-ar-placea-sa-fie-tot-timpul addsalu.wordpress.com: […]


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

