Alanis Morissette la B’estfest

Nu ca ar fi vreo mare stire, presupun ca se stie deja ca va canta Alanis Morisette pe 4 iulie la romexpo, dar important e ca am aflat si eu, intr-un final 😀

Astept sa vina Alanis Morissette in romania de cativa ani buni… sa tot fie vreo 4-5 cel putin. Si acum ca vine, cat pe ce s-o ratez! Bine ca am lasat televizorul aprins asa aiurea, in timp ce zaceam in fata ventilatorului si am auzit ceva despre bestfest si alanis. Si mai bine ca e vinerea viitoare si nu peste 2 saptamani, cand era fix inainte de nunta. De nunta mea, ca asa e inaintea de nunta unei prietene… dar asa mai merge 😀

De fapt, daca stau sa ma gandesc, si mai bine ca nu e azi, ca la cat de informata sunt cu evenimentele astea… era posibil 🙂 Oricum, ce voiam sa zic e ca MI-AM LUAT BILETEEEEE SI MA DUC S-O VAD PE ALANIS MORISSETTE! (90 de lei biletul pe mytickets.ro)

Mai vine cineva? 😀

BESTFEST 2008,BESTFEST DAY TICKET – 4 Iulie 2008

3 Comments »

  1. 1
    teribilisimo Says:

    ok, deci e clar, nu mai vine nimeni la alanis la concert. las’ ca va povestesc eu apoi ce misteau a fost, daca nu vreti sa mergeti. 😛

    ah, si ca sa fac acest comentariu util, as vrea sa ma dau mare ca blogul meu are 12121 vizitari fix acum. E un numar asa ritmic si interesant. Doar ca urmatorul om care va citi asta va vedea 12122… asa ca am zis sa pastrez pentru posteritate:

    Blog Stats
    12,121 hits

  2. 2
    teribilisimo Says:

    alt numar frumos… daca tot ma uit la chestii de-astea…

    Blog Stats
    12,221 hits

  3. 3
    Zkyez Says:

    vin si io :>


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

