De unde iau zile mai lungi?

Da, stiu, stiu, n-am mai scris de … mult. Nici nu mai stiu exact de cand. Imi trebuie cateva ore in plus zilnic. Stiti de unde pot cumpara? Si nu spuneti Ikea, ca n-am timp sa ajung la bucuresti. Am pe langa mine doar hypermarkets si de-alea de bricolaj.

Azi de deschide si carrefour in pitesti, si am impresia ca si praktiker, mobexpert sau mai stiu eu ce e pe acolo. o sa vad in weekend.. poate au ore in plus la oferta? sau daca am noroc chiar zile in plus? ah, ce bine ar fi sa gasesc vreo trei Joi pentru saptamana asta si inca doua Luni si doua Marti pentru viitoarea.

Daca nu, va trebui sa ma descurc cu ce am. Doar ca zilele si orele devin putin cam aglomerate, asa ca scriu rar, cand fur cate un moment, ca acum. Dar de citit citesc. Fie ca e in pauza de cafea, fie ca e inainte sa adorm, sau poate dimineata cand mananc, gasesc un picut de timp🙂

 –- pauza, pauza! ascult un cd de valsuri lente ca sa vad daca il schimbam pe cel pe care am repetat sau il pastram pentru deschiderea nuntii, si tocmai a inceput „Gotham City”😀 hehehehhehe Mi se creeaza o imagine mentala hilara cu o nunta cu tema Gotham City si umf sa fie imbracat in Batman.😀 hihihihihi hehehehe – asa s-ar potrivi melodia asta😀 dar mi-au dat lacrimile de ris, de cand mi-l imaginez pe bat-umf  hehehhehehe –-

Ce mai ziceam? De timp? Da, e cam putin, dar e plin pana la refuz si nu e chiar neplacut🙂 Adica parte din ce aveam de facut, de exemplu, e sa ne mai vedem prietenii (ca sa le dam invitatii la nunta) si asta nu e niciodata un lucru rau🙂 Sau sa mergem la cursuri de dans. Din nefericire au luat pauza, pana la toamna. Am fost ieri la ultimul de vara asta si s-a declarat oficial ca suntem in stare sa dansam la nunta.😀 Acum nu mai avem decat sa repetam saptamanile astea doua, ca sa nu uitam. Iar la toamna sa invatam restul de pasi de tango.

 

5 Comments »

  1. 1
    sofia Says:

    dia, dia, ce atata stres cu valsul asta? Doamne……….noi am fost la 2 lectii, si dupa cum poate-ti aduci aminte, am inceput valsul de 3 ori:))

  2. 2
    teribilisimo Says:

    noi am fost la 10 sedinte si ar fi cazul sa se vada. si nu intrerup valsul pentru nimic. eventual daca nu e prea complicat facem si bisuri😉 hihihihi

    glumeam cu bisurile, daca avem norocul sa ne iasa bine un vals intreg, nu imi asum riscuri cu vreun al doilea😀

    nu-mi aminteam ca ati inceput de 3 ori valsul😀 hihihihi

  3. 3
    bobu Says:

    1. orele se pot cumpara de la aprozar. Sunt asezate langa standu de rosii
    2. io nutz dansez vals la nunta. da uischi beau😀

  4. 4
    teribilisimo Says:

    1. la mine la aprozar n-am intrebat. m-am gandit ca numa’ la magazine mai sofisticate se gaseshte. multzumesc de informatie

    2. nici cu cretzone? el sarmanul viseaza sa valseze cu tine…

  5. 5
    bobu Says:

    1. evident. toata lumea stia ca ie aprozare. dar daca tu nu stii sa aprinzi aragazu
    2. nope. numa hailendz


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

