Rau cu rau, dar ce urmeaza?

E un proverb pe care il stiu de mica, zice cam asa: rau cu rau, dar mai rau fara rau. Suna bine si doar asa, spus, fara sa incerci sa intelegi ce inseamna, fiindca are atatia r ca te amuza, mai ales daca gasesti vreun rarait si il pui pe el sa-l spuna. (o dulceata cand vorbesc raraitii astia, imi vine sa-i mananc) Ma gandeam insa ce mai vrea de la viata mea viitorul Windows 7? Am auzit ca n-ar mai fi decat 2 ani si apare si el… Imi aduc aminte cu regret momentul Vista.

De un numar de ani prea mare ca sa il pot intelege universul se tot amesteca, asa, ca o supa, si totul se misca. La un moment dat, dupa ce supa asta a fiert o vreme, am aparut si noi, oamenii. Si dupa ce am fiert si noi ceva timp pe acolo a venit momentul la care vreau sa ajung si care nu prea are nici in clin nici in maneca cu facerea lumii, dar pare mai important introdus asa. Momentul, ziceam: BURP!, a venit pe lume al zecelea (sau al 11-lea, cine mai stie?) copil al familiei Windows, bebe Vista. Si cum la Windows in familie copiii se nasc din ce in ce mai mari si mai mancaciosi, micutul Vista ii intrecea in cerinte si nevoi pe toti fratii lui mai mici, si venea si in 8 variante diferit imbracate (frumos descrise in poza pe care am vazut-o la andrei in articolul Windows Vista vs Windows XP, ca eu oricum nu tin minte care-s toate alea 8).

De cand a ajuns la mine am umplut un cearceaf cu motive pentru care vreau XP-ul inapoi, numai ca nu m-am obosit sa dezinstalez vista si intr-un final m-am obisnuit cu neajunsurile lui si le tratez cu indiferenta. Dar nu inseamna ca le-am uitat. Inca sunt convinsa ca XP-ul e un sistem de operare mai bun. Ceea ce, privind in perspectiva, ma cam sperie. Sa fie viitorul mezin al windowshilor si mai rau decat asta de-acum? Sau poate de data asta le iese reteta?

Ma tem si mai tare e sa nu ma apuce plansul dupa Vista cand dau de fra’su ca e rau de tot…

1 Comment »

  1. 1
    sof Says:

    Dia, eu inca folosesc XP :D!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

