masaj… german

Mi-au trebuit doua zile, un inceput de europene, un masaj si un botez pina sa-mi dau seama ce inseamna visul meu cu germania si hitleristii. Dar acum e deja evident: urmeaza diseara meciul Germania – Polonia si am inca un masaj care depinde de victoria germanilor. Si ce altceva vrea sa spuna un vis cu hitleristi decat ca istoria, metaforic vorbind, se repeta si eu primesc inca un masaj! (vezi articolul precedent, daca nu stii ce e cu masajul sau cu visul cu germanii)

Ce nu inteleg aici e de ce pariaza umf pe cei care pierd? Ii place asa de mult sa-mi faca masaj? Sa-i dau mai multe ocazii?…

1 Comment »

  1. 1
    sofia Says:

    Dia, de unde stim noi ce urmeaza dupa masaj?
    Are el Umf(ce ciudat sa-i zic asa) un motiv, poate vrea sa te vada fericita(bine, sigur vrea asta)!


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

